maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Quantu durarà a maschera N95 |KENJOY

Quantu maschere N95 sò brevi in ​​u mercatu, credu chì tutti capiscenu chì in u casu di e maschere N95, quelli chì sò furtunati per avè maschere N95 puderanu sapè cumu riutilizà raghjone maschere N95, dopu seguità umaschere kn95 all'ingrossoper capisce s'ellu ponu esse riutilizzati.

Cosa hè una maschera N95

Respiratore N95 hè u nome cumuni per u respiratore dispunibile di qualità di filtru (N95) elencatu in 42CFRPART84 da l'Istitutu Naziunale per a Sicurezza è a Salute di u Travagliu (NIOSH).Cina KN95, Giappone RS2 / RL2, Corea KF94, EU FFP2 è altri paesi anu standard currispondenti.

Avà e maschere domestiche KN95 ponu esse assai più largamente usate in Cina cà e maschere N95 impurtate, per quessa, sò principalmente interpretate secondu e norme domestiche.

Sicondu u standard naziunale GB2626-2006 di maschere usate maschere di classe KN95, questu hè maschere N95 (KN95).

Ch'ella pò esse riutilizata è disinfettata

A rivista di u 2014 hà interpretatu a ricunniscenza di u CDC chì i reutilizazioni sò limitati à cinque reutilizazioni se ne necessariu, ma u limitu hè vagu.U virus nantu à a maschera hè estremamente improbabile di scappà da a maschera è esse inalatu, ma hè pussibule chì e mani toccanu a maschera è poi trasfirìanu à e mani è infettate u corpu dopu avè toccu u nasu è e membrane di l'ochji.

In u 2018, u studiu hà truvatu chì i circadori anu pussutu piglià u virus da a maschera è cunfirmà chì a maschera assorbe u virus è ferma temporaneamente attivu, ma ùn ci hè micca evidenza di trasmissione di u virus da a maschera à e mani, è a ricerca. resta in biancu.

In vista di a situazione sopra, u risicu di infezzione hè assai bassu se pudete assicurà chì ùn avete micca toccu a maschera in a vita di ogni ghjornu è lavate e mani dopu avè toccu, è a maschera ùn hè micca disinfettata.È se l'avete aduprà in una zona induve ci hè una esposizione chjara, cum'è un ospedale, avete bisognu di disinfettà.

Aduprate cunsiglii

E maschere N95 sò diminuite principarmenti cù u tempu d'usu, cù una diminuzione di 1.2% in media di 8 ore à ghjornu è caduta à 90% o livelli N90 dopu à 33-40 ore.Almenu 5 ghjorni di usu per 8 ore à ghjornu, in cunfurmità cù a raccomandazione di u CDC di circulazione limitata di 5 volte, l'effettu protettivu hè sempre accettabile.

1. Se ùn hè micca purtatu per un bellu pezzu, a degradazione di u rendiment pò esse ignorata dopu a disinfezione statica è u almacenamentu in un cuntinuu seccu chjusu.

2. Store in l'ambiente generale è evite l'alta humidità.

3. Pruvate per assicurà chì a forma di a mascara ùn hè micca dannighjata, purtate è guardate cun cura.

4. A vita di serviziu di maschere N95 cù valves di respirazione pò più di duppià.

5. A riduzzione di l'efficienza di filtrazione à u nivellu nanu hè principarmenti cuncentrata à u livellu sub-nano, induve l'efficienza di filtrazione hè principalmente causata da a barriera fisica.

6. Teoricamente, PFE pò esse ridutta à 30% dopu à 430 ore d'usu per 54 ghjorni, 8 ore à ghjornu in l'ambiente di ogni ghjornu, chì hè paragunabile à e maschere chirurgiche in Cina.

U sopra hè una descrizzione simplice di a reutilizazione raghjone di e maschere N95.Per più infurmazione nantu à e maschere N95, cuntattate i nostrifabbrica di maschere.

Leghjite più nutizie


Tempu di Postu: Dec-07-2021