maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Cosa hè a maschera FFP2 |KENJOY

Ùn pudete micca esce senza portà una maschera, ma chì a maiò parte di a ghjente sapi di elli?A seguita hè una descrizzione diMaschere FFP2da u fornitore grossista di maschere.

In fattu, a maschera standard europea FFP2, unu di i standard EN149: 2001, hè un dispositivu protettivu medico dispunibile cù una efficienza di filtrazione minima di 94% o più è pò bluccà aerosols dannosi senza esse inalati.A maschera FFP2 hè ghjunta in seconda, cù u più altu gradu essendu FFP3 (menu di 97 per centu di filtrazione) è u gradu più bassu essendu FFP1 (filtrazione minima).

A cosa serve FFP2

1. L'articuli protettivi persunali sò pensati per prevene o riduce a polvera in l'aria da entra in l'organi respiratorii umani, per prutege a salvezza di a vita;

2, materiale: mascara anti-particella usa suprattuttu dui strati di tissuti non-tessuti dintra e fora, a strata media di tela di filtru (tela melt-blown) struttura;

3, principiu di filtrazione: a filtrazione di polvera fina si basa principalmente nantu à a mità di u tela di filtru, perchè u pannu fondu-soffiatu hà caratteristiche elettrostatiche, pò assorbe picculi particelle pusitivi.A causa di l'adsorption di polvera nantu à l'elementu di filtru, l'elementu di filtru ùn pò micca esse puliti cù l'electricità statica, è l'elementu di filtru deve esse rimpiazzatu regularmente.

4. Nota: L'usu di maschere di polvera in casa è in l'esteru hè abbastanza strettu, trà quale a mascara anti-particulata appartene à u primu livellu, chì hè più altu ch'è earmuffs è occhiali protettivi.A certificazione di prova più autoritaria hà a certificazione CE europea è a certificazione NIOSH di i Stati Uniti, è u standard NIOSH di i Stati Uniti hè simile.

5. Oggetti di prutezzione: L'uggetti di prutezzione sò divisi in KP è KN, KP hè capaci di prutege particeddi olii è micca olii, mentri KN hè solu capaci di prutezzione di particeddi non oliu.

6, gradu di prutezzione: u gradu di prutezzione di a Cina hè divisu in KP100, KP95, KP90 è KN100, KN95, KN90.Trà elli, KP100 è KN100 anu a più alta efficienza di filtrazione di più di 99,97% secondu u standard naziunale, cusì anu a più alta sicurezza per l'usu.

Sceglite u modu

1. maschera effettu dustproof hè bonu.L'efficienza di bloccamentu di a polvera di a maschera hè basatu annantu à a so efficienza di bloccu contr'à a polvera fina, in particulare a polvera respirabile sottu 5μm.U principiu di a prevenzione di a polvera di e maschere di gasa hè a filtrazione meccanica, vale à dì, quandu a polvera è a gasa scontranu, alcune grande particelle di polvera bluccheranu strati per strati.Ma polvera fina, soprattuttu polvera menu di 5μm, passa per a rete di a gasa è entra in u sistema respiratorju.In u mercatu di vendita, ci sò parechji materiali filtranti chì cuntenenu elettricità statica permanente, u materiale di filtru hè una fibra chì cuntene l'elettricità statica permanente, a polvera respirabile menu di 5 microns attraversu stu materiale di filtru, hè attrattu da l'elettricità statica, l'adsorzione nantu à u materiale di filtru, ghjucà veramente un rolu in a prevenzione di a polvera.

2. maschera è faccia forma vicinu à u gradu di bè.Siccomu a maschera ùn hè micca in cuntattu strettu cù a faccia, u polu di l'aire entrerà in a via aerea attraversu i spazii intornu à a maschera.Dunque, a ghjente deve sceglie a maschera anti-particella in linea cù a so propria forma di faccia, è portà maschere di polvera in modu adattatu.

3. wear cunfortu, cumpresi picculu resistenza rispiru, pisu ligera, purtendu salute, mantenimentu còmuda, comu purtari un arcu mascara anti-particulate.

U sopra hè una breve introduzione di maschere FFP2.Se vulete sapè di più nantu à e maschere, cuntattate i nostrifornitore di maschere mediche.Cridemu chì uttene una risposta satisfacente.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di Postu: Dec-07-2021