maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

How to sceglie KN95 mascara è cumu a purtari lu |KENJOY

Cumu sceglie a maschera KN95?E quali sò i modi per portà?Segui xiaobian inseme per capisce u specificu:

Cumu sceglie a maschera KN95?

Recentemente, a maschera KN95 hè stata assai dumandata da u publicu.E differenze significative si trovanu in u paese di certificazione, l'efficienza di filtrazione è u metudu di vestizione.A maschera N95 hè certificata in i Stati Uniti, a maschera KN95 hè certificata in Cina, è a maschera KF94 hè certificata in Corea di u Sud.Diversi numeri sò attribuiti secondu l'efficienza di filtrazione, cù 95 chì rapprisentanu 95% di particeddi più chjuchi di 3 microni è 94 rapprisentanu 94%.

In u vestitu, cù u disignu di stili differenti, a strettezza è u cunfortu, u gradu di respirazione sò diffirenti.N95 hà un cordone di maschera direttamente pusatu à u spinu di u collu, per creà un effettu strettu furzatu, per quessa, hè inconveniente per toglie è respira duramente, ma a stretta hè assai alta.Tuttavia, KN95 è KF94 sò appiccicati à l'arechje, senza effettu di strettezza forzata, faciuli à toglie è respira in modu lisu, ma a stretta hè bassa.

Chì maschere sò cunsigliate per u publicu generale è i gruppi à risicu altu?

U duttore Huang Xuan hà dettu, s'ellu hè gruppi d'altu risicu, cum'è u persunale di prima linea, u persunale di prevenzione di l'epidemie, N95 hè l'unica scelta, stu tipu di gruppi etnici deve esse longu in un ambiente d'altu risicu, momentu ùn pò micca trattà STH ligeramente. , a natura di cunfortu ùn hè micca una priorità alta, cumplettamente chjusu hè u scopu principale, cusì anu longu dumandatu una maschera N95 per u staffu medico, i travagliadori di prevenzione epidemica anu utilizatu.

In quantu à u publicu generale, l'arechja appesa KN95 è KF94 pò esse usata.U disignu hè più cumpatibile cù a vita, è a stretta hè più bassu di quellu di N95.Parechje persone anu una alta probabilità di caccià e maschere quandu manghjanu è beie.À u cuntrariu, s'ellu si mette maschere N95, ùn pò micca solu affettà a vita di e persone, ma ancu induce à toglie e maschere più frequentemente per ripiglià u so fiatu è si espone à i risichi.

U duttore Huang xuan hà ricurdatu chì u puntu chjave di portà maschere hè di avè un certu effettu di filtrazione, è pò ottene un equilibriu trà a vita è a prevenzione epidemica.Quandu e maschere sò purtate bè, e maschere di tela ponu esse aduprate in più di maschere mediche o maschere chirurgiche.I studii anu truvatu chì u 95% di a trasmissione di l'aerosol pò ancu esse impeditu.

Quandu compra maschere, fate attenzione à s'ellu sò genuine.U CDC di i Stati Uniti hà avvistatu ancu chì e maschere false N95, KN95 è KF94 sò sempre in circulazione.Quandu compra maschere, fate attenzione à u timbru d'acciaio nantu à a maschera, cumpresu u nome di l'impresa è u numeru di verificazione di a maschera, cum'è a maschera KN95, in più di u nome di a cumpagnia, u timbru d'azzaru deve ancu esse stampatu cù gb2626-2019 o GB2626-2006. numeru di verificazione.Per quessa, hè cunsigliatu per attentu à i canali quandu si compra maschere, è evite e pipe cù rotte scunnisciute.

Metudu di usu di a maschera KN95:

Metudu di portà a fascia

Cinturione per l'orechja: faciule da portà è caccià, adattatu per pocu tempu fora di usu

Cappelli: più stretti, più còmode di portà per un bellu pezzu di u cinturione per l'orechja

1. Lavate e mani prima di portà una maschera, o evite micca di toccu u latu internu di a maschera durante a purtalla per riduce a pussibilità di contaminazione.

2. Distinguisce l'internu è l'esternu di a maschera, a cima è u fondu;A maschera KN95 hà un latu stampatu per l'esterno;A striscia di metallo / spugna finisce à a cima di a maschera.

3. Ùn stringhje micca e maschere cù e vostre mani, cumprese e maschere N95, chì ponu solu isolà u virus nantu à a superficia di a maschera.Se stringhje a maschera cù e vostre mani è u virus sumina a maschera cù gocce, ci hè sempre una chance d'infezzione.

4. Assicuratevi chì a mascara s'adatta bè cù a faccia.Una prova simplice: dopu avè messu a maschera, espirate abbastanza forte chì l'aria ùn scappa micca da i bordi di a maschera.

E maschere ùn sò micca una panacea, ma purtalla currettamente è lavà e mani spessu pò riduce assai a probabilità di infezzione!

U sopra hè circa: [KN95 mask how to sceglie è mette u metudu], spergu à esse di qualchi aiutu à voi;Semu pruduttori prufessiunali di maschere KN95, benvenuti à dumandà circa ~


Tempu di post: Jul-04-2022