maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

E maschere FFP2 ponu impedisce u lampblack ?|KENJOY

CanMaschere FFP2impedisce u neru di lampa?Chì ghjè u modu di sceglie una maschera nera lamposa?Dopu, ufornitori all'ingrosso di maschere faccialidi maschere FFP2 vi spiegherà.

Aduprà una maschera FFP2 pò prevene a lampblack.A maschera FFP2 pò assorbe u fumu d'oliu, riduce l'assorbimentu di fume d'oliu è riduce a ferita.Ma e maschere devenu sceglie maschere di cuttuni chì sò incolore, inodore, traspiranti è di qualità garantita, o maschere mediche vendute in farmacie regulare.

Se sceglite una maschera di cuttuni, lavate ogni ghjornu è espone à u sole, mentre chì a maschera medica deve esse cambiata ogni volta per ùn affettà l'effettu di a maschera.Tuttavia, a mascara pò ghjucà solu un rolu protettivu tempurale, per i sustanzi dannosi, a mascara ùn pò micca ghjucà un rolu efficace in filtrazione è adsorption.

Comu sceglie una maschera nera lampata:

1. Assicuratevi di sceglie per risponde à i requisiti di u standard naziunale GB2626-2006 per e maschere.In u standard, hè nutatu chì KN hè una materia particulata non oleosa, è hè ancu divisu in trè gradi: KN90, KN95 è KN100;KP, chì sò a prova di l'oliu è particulate non oleosa, è sò divisi in trè gradi: KP90, KP95 è KP100.Cume a lampblack appartene à a materia particulata oleosa, hè necessariu di sceglie una maschera di qualità KP.

2. I maschere lampblack prufessiunali evitanu l'usu di maschere dispunibuli.I maschere dispunibuli ùn ponu micca bè cumminati cù a faccia, è hè faciule per fughje u fumu d'oliu à l'articulazione faciale.

3. Pruvate di sceglie una mascara fatta di silicone.I maschere sò fatti di gomma è silicone.Dopu à u riscaldamentu, a gomma pruducerà sustanzi tossichi per u corpu umanu, queste sustanzi pruvucarà allergie di a pelle, è a gomma si sbatterà quandu scontru cù fume d'oliu, affettendu l'effettu di a maschera.

Ciò sopra hè l'intruduzione di se e maschere FFP2 ponu prevene a lampblack.Se vulete sapè di più nantu à e maschere FFP2, per piacè cuntattate i nostrifabricatore di maschere.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di Postu: Dec-28-2021