maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Prezzu di maschera Kn95|KENJOY

Perchè ci sò troppufabbriche di maschere, Qualificazioni sfarente, è overcapacity oghje, a maiò parte di e maschere sò assai boni, perchè di colpu ci sò troppu persone chì facenu maschere.Dopu chì parechje fabbriche anu un grande backlog d'inventariu, cumincianu à sguassà u so inventariu è vende e macchine una dopu l'altru.Sapenu chì s'ellu si applicanu per qualchì certificazione CE di l'UE o FDA americana, investiranu più.Per quessa, in u prisente, assai cummircianti cumincianu à cullà e merchenzie in stock, è parechji di elli sò acquistati in quantità grande secondu kilogrammi.

Attualmente, pudemu vede nantu à a piattaforma di e-commerce chì i prezzi di e maschere sò à tempu prezzu è caru, è i prezzi sò ancu irregolari, allora cumu duvemu sceglie è cumprà?

Perchè e maschere KN95 sò boni

Sai,Maschere KN95avè una data di scadenza,di solitu trè anni, in vendita domestica, comu longu cum'è scuntrà u standard naziunale GB2626-2006 standard pò esse vindutu.Pudemu vede chì parechje maschere nantu à u mercatu ponu esse compru per dui o trè centesimi.U costu di fà una maschera KN95 hè veramente cusì bassu avà?O u mercante perde un pocu per pulizziari l'inventariu ?

In fatti, u scopu di cumprà KN95, vulemu prutezzione di più cumpleta, gocce barriera più efficaci, polvara, etc., altrimenti I cumprà una mascara dispunibbili tri-layer panel flat ùn hè micca più prezzu;sapete, hè veramente un centesimu, pudemu andà à vede qualchi marchi cunnisciuti, i so prezzi ùn saranu micca cusì bassu ah, dopu à tuttu, sottu à a premisa di assicurà a qualità, u costu di pruduzzione hè quì.

Allora perchè ci hè un respiratore KN95 cusì economicu in u mercatu?

Sapete, avà l'overcapacity di maschera domestica, un grande arretratu di materiali, assai fabbriche di maschere anu sbulicatu l'inventariu, vindutu materie prime cum'è pannu soffiatu, ecc. materiali per a pruduzzione, stu prezzu deve ancu esse assai perditi, allora perchè ci sò tanti cummircianti chì vendenu cusì à prezzu?Chì ci hè di male?

L'editore hà capitu chì, secondu u costu di produzzione attuale, ùn saria micca pussibule di fà una maschera KN95 à questu prezzu.In stu casu, vi ponu cumprà un gran numaru di nvintariu di l'altri populi, poi vende i bè, o cumprà una grande quantità di inventariu di panni fusione soffiatu è nonwovens, è poi mette in pruduzzione, o prudutti unqualified (in stu casu, vi pò piglià un ochju à i mala critica di a piattaforma di e-commerce. Parechje valutazioni riflettenu a mala qualità di a maschera.

In fatti, spartemu assai cun voi, ma noi cum'è un fabricatore, cum'è una impresa orientata à a qualità, cum'è una impresa rispunsevuli, ùn pudemu micca esse inferiori, altrimenti ùn avemu micca bisognu di dumandà a CE di l'UE, ùn ci hè bisognu di dumandà a lista bianca naziunale.Aderisce à a qualità di u produttu cum'è a basa, cum'è u primu core di l'impresa.

U sopra hè l'analisi di prezzu di maschere Kn95.Se vulete sapè di più nantu à e maschere FFP2, per piacè cuntattate i nostrifabricatore di maschereper cunsiglii.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di Postu: Dec-30-2021