maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Paragone di diverse maschere|KENJOY

Maschere FFP2filtrà almenu 94% di particeddi 0,3-micron-coprendu a maiò parte di l'aerosols respiratorii chì portanu virus in l'aria, è sò generalmente trè volte più efficaci cà i migliori maschere di tela di trè strati, particeddi più grossi, tipicamente prudutte in a parolla.

Allora hè ora di abbandunà e nostre maschere di tela è aduprà FFP2 o a prossima generazione di alternative?Hè pussibule di fà questu senza aduprà una maschera dispunibile?

Mascara di tela

E maschere di tela riutilizzabili ùn sò micca pensate per bluccà e particelle ultrafine cum'è aerosols chì portanu virus, ma catturanu gocce respiratorii più grandi, cusì sò megliu cà l'altri.Hanu ancu u vantaghju di esse lavate - preferibile in acqua saponata più altu di 60C (140F) - per riduce i rifiuti.

Ancu s'è l'efficacezza di e maschere di tela in u filtru hè scarsa, datu u gran numaru di paràmetri implicati in a diffusione di a malatia, ùn sapemu ancu in quale misura a diffusione di a malatia hè affettata, è chì hà studiatu u funziunamentu di a malatia. a mascara.Se a ghjente vole migliurà a prestazione di e maschere di tela, pò esse utile per migliurà i sigilli faciali in e zone problematiche cum'è intornu à u nasu.

Mascara antibacteriana

Alcune maschere FFP2, cum'è maschere polivalenti lavabili, sò rivestiti di cloruru d'argentu è pretendenu di distrughje u 99 per centu di e particelle virali in duie ore.Questu ùn disinfetta micca l'aria entrante, ma pò riduce u risicu di cuntrazione di u virus nantu à e vostre mani è di trasferimentu di u virus in altri posti.Perchè u revestimentu di a maschera pò ancu tumbà i batteri è i fungi, pò ancu riduce u risicu di "maschera".

A qualità di u filtru, cumpresa a carica statica nantu à a fibra chì migliurà a prestazione di a maschera, pò diminuite cù u tempu.Dopu avè lavatu e mani in un detergente delicatu di 40 gradi Celsius per 100 minuti, a capacità di a maschera di filtrà particelle di 0,3 micron hè diminuita da 98,7% à 96%, chì significa chì risponde sempre à i standard FFP2.

Ripurtate una maschera dispunibile

Ancu s'ellu ùn hè micca dettu nantu à l'imballu, parechji esperti di maschere dicenu chì hè sicuru di riportà una maschera FFP2 dispunibile, sempre chì pigliate alcune precauzioni: rimette solu a vostra propria maschera;Sì avete statu in cuntattu strettu o prolongatu cù a persona infettata, o s'ellu mostra segni di bloccu, difficultà à respira, o a cintura o a maschera hè deformata - chì significa chì ùn hè più strettamente sigillata, per piacè scartate.E decontaminate trà i vestiti.Per fà questu, duvete appiccà in un locu limpiu è seccu (invece di u radiatore) o guardà in un saccu di carta respirabile per 5 à 7 ghjorni è portà una maschera diversa.

Ùn spruzzate micca alcolu o disinfettante nantu à a maschera, chì pò dannà a fibra o dannà i pulmoni, o mette a maschera dispunibile in una lavatrice, asciugatrice di tamburi, microonde o fornu caldu, o dannu a fibra.I studii anu dimustratu chì e maschere FFP2 pieghevoli ponu esse decontaminate in modu sicuru scaldenduli in un fornu à 80 gradi Celsius per 60 minuti o sigilendu in un saccu di congelatore è bollendu per 10 minuti, ancu s'è e bande elastiche ponu esse danate è deve esse verificate.

U sopra hè l'intruduzioni di u paragone di diverse maschere.Se vulete sapè di più nantu à e maschere ffp2, per piacè cuntattateci.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di Postu: Feb-25-2022