maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

A funzione di diversi stili di maschere ffp2|KENJOY

Avà chì ci sò tanti sfarentimaschere ffp2nant'à u mercatu, si pò sentu cum'è un compitu daunting à sapè quale unu vi cunvene megliu.I seguenti ponu aiutà à piglià una decisione.

U mondu PPE hè diventatu una parte nova è eterna di a nostra vita.Cù restrizioni sempre cambianti, assai persone volenu esse prutetti per pudè cuntinuà à campà a so vita di ogni ghjornu.Per a maiò parte di noi, a realità hè chì ùn pudemu micca stà in casa tuttu u tempu.Perchè hè impussibile di travaglià da a casa o esce per cena, è a buttrega pò esse micca capace di travaglià bè.Hè assai impurtante per noi di sentu sicuru quandu andemu fora.

Senza valvula

In più di u livellu di prutezzione furnitu da ogni maschera, pudete avè bisognu di cunsiderà parechji elementi di design.

E maschere senza valvula significanu chì u sistema di filtrazione hè custruitu in u tessulu, cusì ponu esse ligeri è abbastanza discreti.Questu rende e maschere cunfortu di portà perchè ùn sò micca voluminosi è ùn si sentenu micca pesanti nantu à a faccia.

Cù valvula

Un'altra alternativa à a mascara senza valvula hè a mascara senza valvula.Ancu s'ellu face a mascara un pocu voluminosa è pisanti (cum'è una mascara), permette l'aria per esse scaricata da a mascara.I maschere cù valvuli ùn sò micca sudati è muggy, chì li rende più transpirabili è còmode di portà.Tuttavia, hè impurtante sapè chì e maschere cù valvule ùn pruteghjanu micca e persone intornu à voi da particelle potenzialmente dannose.Bastamente, a valvula si chjude quandu inalate per impedisce chì e particelle di l'aria dannosa vi toccanu.Tuttavia, quandu exhale, a valvula si apre.Ancu s'ellu facilita a respirazione, l'aria chì stringhje si sparghje in l'aria.Aduprà una maschera cù una valvula pò liberà particelle dannosi à e persone intornu à voi.

Pieghendu

Un altru elementu di disignu chì pudete sceglie hè se preferite una maschera plegable o una maschera modellata.A mascara plegable hè assai oculta è faciule da portà, è u disignu di u tela hè assai traspirante.

A causa di i so capretti elastici, ponu esse ghjustu à a faccia, ma ùn furnisce micca un flush perfettu.

Molding

Se vulete una forma forte, allora a mascara modellata hè a vostra megliu scelta.Questi disinni piglianu in contu a forma di a vostra faccia è si appiccicate à u nasu, a bocca è u mento..

Questu rende a maschera più efficace perchè minimizza u risicu di particelle chì entranu in u vostru sistema respiratoriu attraversu qualsiasi spazii chì ponu esse lasciati da a maschera più larga.

Quessi sò e funzioni di diversi stili di maschere ffp2.Se vulete sapè di più nantu à e maschere ffp2, per piacè cuntattateci.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di Postu: Feb-22-2022