maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Plaster fascia quelli cose |KENJOY

Cù l'emergenza di una varietà di novi retainers, parechji medichi parenu avè cuminciatu à scurdà di i metudi di fissazione tradiziunali, cum'èfasce di gesso.Ancu s'ellu ci sò più è più operazioni ortopediche in i tempi muderni, cum'è un chirurgu ortopedicu, cumu pò esse scurdatu di l'abilità di a fascia di gesso?

Ancu s'ellu hè avà duminatu da platti d'acciaio, unghie intramedullari è altri apparecchi, a fissazione tradiziunale ghjoca sempre un rolu insustituibile.Ch'ella sia i "seniors" chì anu parechji anni di sperienza di travagliu, o i "studenti" chì sò appena entrati in a clinica, u funziunamentu difissazione di bandage in gesso deve esse maestru.Cum'è un chirurgu ortopedicu, site prufessore in a fissazione di a fascia di gesso?

E tecniche di bandaging più cumuni includenu:

1. Tecnica semi-overlapping.

2. Tecnulugia Crisscross.

3. Tecnica Stretch-relaxation.

4. Tecnulugia di font "8".

a.Semi-overlapping elastic bandages and plaster generalmente utilizanu tecniche semi-overlapping, cù ogni bandage overlapping about a mità di a so larghezza.Quandu a tecnica semi-overlapping hè appiicata, u tissutu molle hè cumpressu, chì aiuta à riduce l'inflamazioni è l'edema.

b.A tecnica crisscross hè appiicata à u trattamentu di e ferite cù diversi grossi di i membri, cù u diametru chì diminuisce o cresce à l'estremità distale di u membru.Prima riparà a bandage, sguassate gradualmente u ramu in un angulu chjuche finu à ch'ella attraversà l'articulazione o u situ feritu, è poi torna torna in u listessu modu.Sta tecnica pò furnisce un effettu di compressione per i membri cù diametri diffirenti è hà un effettu longu.

c.Tecnulugia di stretching-relaxing Tecnulugia di stretching-relaxing hè aduprata in materiali di gypsum polimeru.Prima, a tensione hè liberata da u materiale di trazione, è dopu a bandage hè impannillata nantu à u materiale di plaster polimeru di u membru o a so capa inferjuri senza tensione.In l'appiecazione di materiali sintetici, a tensione troppu alta porta à un strettu eccessivu di i tubi di gypsum.

D. A tecnica di fissazione di a forma "8" hè principarmenti utilizata per ferite articuli cum'è u coddu, u ghjinochju o l'ankle.Dopu chì a bandage hè ferita è fissata à l'estremità distale di l'articulazione, hè ferita è fissata à l'estremità proximale di l'articulazione in diagonale à traversu l'articulazione, è poi cuntinueghja à esse ferita è fissata.Repetite stu passu per furmà una forma "8" fissa.Sta tecnica pò furnisce un sustegnu mentre permette ancu u muvimentu di l'articulazione.I bandages elastichi sò più comunmente usati in i turmidi, è hè cunsigliatu di utilizà una tecnica di fissazione di forma "8".

8 tippi di tecniche di fasciatura in gesso di l'estremità superiore

A fissazione di gesso di u membru superiore hè una di e tecniche di fasciatura di gesso più simplice, cumuni è più faciuli di maestru, cumprese splint di gesso à bracciu longu (POP), splint di gesso à bracciu longu à altu pesu moleculare, tubu di gesso à bracciu longu, Sarmiento humeral. brace in gesso polimeru è cusì.Hè adattatu per ferite, frattura, dislocazione è fissazione postoperatoria di tutte e parte di u membru superiore.

a.Indicazioni: frattura di l'avambracciu, frattura di a testa radiale, frattura di l'umeru distale, frattura di l'umerali intercondilari, inflammazioni supracondili di l'umerali.

b.U scopu di u trattamentu: stabilizzà l'avantbracciu è l'articulazione di u coddu.

c.Postura: u paziente piglia un postu còmode.U membru feritu hè stata postu nantu à a tavula operatore è a flexione di u coddu era 90 ° è pusatu in a pusizione funziunale.

Splint à bras long en gypse à haute moléculaire

a.Indicazioni: frattura di l'avambracciu, frattura di a testa radiale, frattura di l'umeru distale, frattura di l'umerali intercondilari, inflammazioni supracondili di l'umerali.

b.U scopu di u trattamentu: stabilizzà l'avantbracciu è l'articulazione di u coddu.

c.Postura: u paziente piglia un postu còmode.U membru feritu hè stata postu nantu à a tavula operatore è a flexione di u coddu era 90 ° è pusatu in a pusizione funziunale.

U sopra hè l'intruduzioni di a fissazione di a fascia di gesso.Se vulete sapè di più nantu à a fascia di gesso, per piacè cuntattateci.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di posta: 02-02-2022