maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Chì trattamentu deve esse sceltu dopu à frattura |KENJOY

Comparatu cùfascia di gesso, benda di polimeruè splint anu vantaghji evidenti, è sò un novu tipu di consumabili ortopedichi invece di gesso tradiziunale.Adupratu in ortopedia, a cirurgia di a manu per a frattura, sprain, tissutu molle, tendinu di ligamenti articular è altre fissazione hè adattata per a fissazione di l'area affettata dopu a frattura di l'arti.Allora cumu sceglie i dui in usu?

Prima, fighjemu un ochju à u scopu di l'applicazione di i bendaghji polimeri è splints:

1. Una frattura di u ramu verde di u fustu di l'estremità.

2. Preghjudiziu di i tendini flexori è estensori o ligamenti di l'estremità, ferita di ligamenti cruciate di l'articulazione di u ghjinochju, rupture di u tendinu d'Achille.

3. A ferita musculare o frattura di l'estremità.

4. Cirurgia ortopedica.

5. Prosthetic aids è arnesi di sustegnu.

Siconda, discutemu di cumu sceglie bende polimeriche o splints in clinica:

Bandage polimeru:

Hè generalmente adattatu per i malati di frattura dopu avè eliminatu i punti, l'inflamazione di a parte affettata di u paci hè basicamente eliminata, è e arrughe dopu l'eliminazione di l'inflamazioni appariscenu.À questu tempu, u splint di polimeru pò esse eliminatu è rimpiazzatu cù polimerufasciaè fissatu cù gesso tubulari.In generale, ricuperate in circa un mese.Per i malati chì ùn sò micca convenienti per stà in l'uspidale per un bellu pezzu, dopu chì l'inflazione di l'extremità hè eliminata una settimana dopu l'operazione, pò esse riparata cù plaster tubulari è finestre aperte à l'incisione chirurgica per facilità u cambiamentu di vestitu di ferita.

splint polimeru:

In generale adattatu per a frattura precoce o per a ferita di u tendinu di u ligamentu di l'armu, cusì u gonfiore hè evidenti, i medichi generalmente sceglienu splint di polimeru per riparà l'armu affettatu, è dopu avendu una gasa ordinaria;hè cunvenutu per u trattamentu kirurggicu o micca operatore dopu u diagnosticu.U gonfiore di u paci hè più seriu nantu à una settimana dopu l'operazione, è u duttore hà da osservà a ferita ogni ghjornu.A fissazione di splint hè faciule d'operare, faciule da sguassà è faciule da cambià u vestitu.

In una parolla, a splint di polimeru hè generalmente utilizata per a fissazione temporale dopu a frattura, chì hè cunvene per l'infermiera postoperatoria è u cambiamentu di vestiti, mentre chì a banda di polimeru hè usata per a fissazione à longu andà in a riabilitazione tardiva.U splint di bandage polimeru hè un pruduttu d'alta tecnulugia, chì hà e caratteristiche di sicurità è prutezzione di l'ambiente, ligeru è forte, impermeabile è respirabile, flexible è faciule d'operare da i medichi, còmode è bellu per i pazienti à aduprà, è hè a megliu scelta. per i consumabili ortopedici clinici.

U sopra hè l'intruduzioni di quale metudu per trattà a frattura.Se vulete sapè più nantu à a bandage, per piacè cuntattateci.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di post: May-06-2022