maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Cumu aduprà bandages elasticu |KENJOY

Prima di tuttu, duvete sceglie un adattatufascia, preferibilmente anfascia elastica di bonu materiale, è poi inseme i vostri pedi inseme quandu u bandage, seguite u gradiente di pressione adattatu quant'è pussibule, strincellu sottu, è alluntanassi in cima (u metudu hè di stende a banda elastica un pocu più è più dura quandu vulete). per strincillu, è avvolgi di novu, induve site più looser, aduprate menu forza nantu à a fascia elastica. Di sicuru, hè difficiule di ammaistrà questu prima, è pudete sceglie una pressione uniforme à u principiu. Pruvate una volta è una volta. piglià l'effettu propiu cum'è u standard, u funziunamentu cù un bonu effettu hè: dopu avè purtatu una bandage, pudete spustà liberamente, senza nunda, è dopu travaglià per un bellu pezzu pò alleviate l'incomodità.

I fasciati bianchi ordinali sò relativamente magre, flessibili, boni, còmode è più faciuli di ligà i gammi.

U male hè chì avete bisognu di qualcosa cum'è una cinta per riparà.È a vita di serviziu ùn serà micca assai longa.

Stu tipu di bandage elasticu hè grossu, ma l'elasticità ùn hè micca cusì bona, u cumplimentu ùn hè micca bonu, è a cunsulazione ùn hè micca cusì bona.

U vantaghju hè chì hè più còmuda di riparà cù Velcro.Hè più durable.Hè megliu cumprà una longa per stu tipu di bandage.

Un tipu di materiale elasticu di riabilitazione medica alta elastica fattu da tecnulugia speciale hà i vantaghji di ultra-sottile, traspirante, bonu cunfortu, forte antibacterial, alta forza anti-lacrima, elasticità longa durata, pressione forte, micca faciule da deformà è faciule da fà. usu.Un bonu rendimentu anti-UV è infrarossu luntanu, risponde à i bisogni di a maiò parte di l'utilizatori, è furnisce servizii apposta per i zitelli è l'utilizatori speciali.

Scopu di usu

I risultati principali sò i seguenti:

1. Trattamentu di fascia di pressione è di riabilitazione di ferite cicatrici dopu à brusgià è scald, grafting di a pelle è altre ferite sò guariti.

2. Pressure bandaging è riabilitazione longu dopu a cirurgia plastica è liposuction.

3. Pressure bandaging di ogni tipu di siti chirurgici.

4. bodybuilding è bodybuilding per prumove a ricuperazione di a forma di corpu postpartum di e donne incinte.

5. Cirurgia vascular è cumpressione fisica di varice.

6. Apply it to other stress therapy sottu a guida di u duttore.

Contraindicazione

1. Hè pruibitu si a ferita di scald scar ùn hè micca guaritu.

2. Aduprate cun prudenza si avete una storia di allergie di a pelle.

Metudu di usu

1. Applicà u pruduttu direttamente à u situ di operazione o trattamentu.L'iperplasia di cicatrice dopu à brusgiate è scald deve esse purtata continuamente 24 ore à ghjornu per 6-12 mesi, o cum'è diretta da un duttore.

2. Hè megliu ùn piantà di utilizà per più di 30 minuti à tempu.Se senti troppu pressione o discomfort evidenti in prima, pudete riduce a durata di ogni usu.Dopu l'adattazione, a durata di l'usu cuntinuu serà gradualmente aumentata.

3. Stu pruduttu pò esse lavatu cù l'acqua calda menu di 40 gradi Celsius dopu l'usu di terra, è pò esse usatu ripetutamente dopu l'asciugatura.A pressione deve esse ovviamente debilitata è rinnuvata in u tempu.

Punti per l'attenzione

1. Quandu in usu, si trova chì i membri sò turchini, bianchi è viole, chì indicanu chì a circulazione di sangue hè stata affettata, a cuperta elastica deve esse eliminata è a dimensione adattata deve esse cambiata.

2. U valore di pressione efficae di u pruduttu hè 2-3 mesi, cumprà almenu 2-4 setti di lavatura di cambiamentu, per evità una pressione insufficiente chì afecta a funzione di u pruduttu, rimpiazzà u novu pruduttu quandu a pressione hè ovviamente ridutta. .

3. Lavate almenu duie volte à settimana, aduprate detergente neutru (pulveru) quandu lavate, a temperatura di l'acqua ùn supera 40 °, evite u sole direttu, u mantenimentu currettu pò allargà in modu efficace a vita di pressione di u tela.

4. Stu pruduttu hè statu trattatu cù alta pulizia, ma ùn hè micca sterilizatu.Quandu s'utilice dopu à ogni tipu di cirurgia, u pruduttu deve esse imbottitu cù filatu di cuttuni asetticu à l'incisione chirurgica prima di utilizà u pruduttu.

U sopra hè una introduzione à cumu utilizà bandages elastichi.se vulete sapè di più nantu à i fasciati elastici, per piacè cuntattateci.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di post: 13-May-2022