maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Chì sò i vantaghji di bandages polimeru |KENJOY

In l'ultimi anni,fasciate polimerusò di più in più largamente usati in u campu di a medicina, è avà diventanu gradualmente a prima scelta di i grandi ospedali è u favore di i malati ortopedici, accettati da più pazienti, cù u rolu insustituibile di consumables ortopedichi tradiziunali.Allora chì sò i vantaghji eccezziunali di u splint polimeru?Fighjemu un ochju !

Eccu una introduzione à i vantaghji di i bandage polimeru:

Alta durezza

Bandage polimeruhè più di 5 volte più duru chèfascia di gesso.Hè una bona prutezzione è pò resiste à l'influenza brusca di ferite accidentali in u situ di trattamentu.

Pesu ligeru

A fascia di polimeru hè solu 1 / 5 di u pesu è 1 / 3 di u gruixu di gypsum.Minimizà a carica di l'attività umana è ùn pruvucarà micca inconvenienti di mobilità.

Bona permeabilità à l'aria

U sustrato tissutu da tecnulugia speciale hà una permeabilità di l'aire eccellente, superendu cusì u pruritu è ​​l'irritazione causata da altri prudutti.

Radiografia trasparente

Havi una permeabilità eccellente à a radiazione, l'effettu di i raghji X hè chjaru, è a fascia di gesso deve esse eliminata prima di piglià ritratti.

Facile à operà

Chì sò i vantaghji di i bandage polimeru

Facile à uperà, solu bisognu di l'acqua di a temperatura normale, ùn hà micca bisognu di alcun equipamentu di riscaldamentu, è pò esse riparatu in pocu tempu.Bona plasticità è strettezza moderata.

Impermeabile

A forma di indurimentu hè strettu, l'absorzione di l'acqua hè 85% menu di quella di u fasciu tradiziunale di gessu, è pudete piglià un bagnu cù un fasciu.

Cunfortu è sicuru

Per i medichi, l'operazione hè simplice è pratica;per i pazienti, ùn ci sò micca sintomi incòmodi, cum'è a stretta di a pelle è u pruritu dopu chì a bandage diventa secca.

Nisuna contaminazione

I prudutti usati ponu esse brusgiati cumplettamente è l'incinerazione di materiale ùn pruduce micca contaminanti.

Facile à smontà

Hè sicuru è cunvene à utilizà a serra di gypsum elettrica per smantellare.

In cunfrontu cù a fascia di gesso, a splint di polimeru hà vantaghji evidenti in durezza, pesu, permeabilità di l'aria, trasmissione, impermeabile è cusì, per quessa hà attiratu assai attenzione è accolta in l'ultimi anni.Ma ci sò i vantaghji è i contra di bandage polimeru nantu à u mercatu, ricurdendu à i cunsumatori di attentu à l'identificazione attenta quandu cumprà, per ùn esse ingannatu.

Quessi sò i vantaghji di bandage polimeru.Se vulete sapè di più nantu à i bendaggi di gesso in fibra di vetro, per piacè cuntattateci.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di Postu: Apr-29-2022