maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Introduzione à u sviluppu di bandages polimeru |KENJOY

Cumu hè u sviluppu di polimerufasciate in fibra di vetro?Oghje, vi dicu di u sviluppu è e caratteristiche difasciate polimeru.

Cos'è una benda polimerica?

Polimerufasciatesò fatti di una mistura di tela di fibra è resina di poliuretano.Di solitu, avete un cast dopu una frattura.Gypsum hè eliminatu gradualmente per via di i so difetti, cum'è a facilità di rompe, a permeabilità di l'aria povera, a carica alta, l'usu fastidiosu è cusì.Cù l'usu di i dispositi medichi stranieri è l'intruduzioni di a tecnulugia di fabricazione medica avanzata straniera, nascenu bende polimeri è splints polimeri.U bendamentu polimeru hè principalmente utilizatu per rimpiazzà u gesso tradiziunale è hè generalmente utilizatu per a fissazione esterna dopu a frattura.Hè u materiale più avanzatu in a fissazione esterna ortopedica attualmente.

U sviluppu di materiali di fissazione ortopedicu esterni

1. generazione : fasciate di gessatu.

2. generazione : bandages di resina.

3. generazione: bandage polimeru Xichen Bonnie.

I disadvantages di u splint di gesso: alta carica, ermetica, faciuli di pruvucà a strettezza di a pelle è prurito.A durezza ùn hè micca abbastanza, hè faciule di rompe è l'operazione ùn hè micca igienica.

U svantaghju di a bandage di resina: deve esse riscaldatu à 65 ℃ prima di pudè esse modellatu;in l'estiu hè faciule d'ammollimentu à alta temperatura è a so durezza ùn hè micca abbastanza.

I vantaghji di i bandage polimeri di Hickson Bonney:

1. Alta forza: 20 volte più duru di i bandages di gesso tradiziunali.

2. Peso ligeru: materiale ligeru, materiali menu fissi, equivalenti à 1 battitu 5 di u pesu di gypsum è 1 colpu 3 di u gruixu, riducendu a carica di l'area affettata.

3. Indurimentu rapidu: cumencia à indurisce in 3-5 minuti dopu à l'apertura di u pacchettu, è pò purtà u pesu in 20 minuti.I fasciate di gesso piglianu 24 ore per indurisce completamente.

4. Bona permeabilità di l'aria: a tecnulugia unica di tessitura di maglia hà una bona permeabilità di l'aria per prevene i prublemi di a pelle, cum'è u calore umitu è ​​u pruritu.

5. X-ray: permeabilità eccellente à a radiazione, effettu di raghji X chjaru, a fascia di gesso deve esse eliminata prima di piglià film.

6. impermeable: a forma indurita hè strettu, u tassu di l'absorzione di l'acqua hè 85% menu di quellu di a fascia tradiziunale di gessatu, è pudete piglià un bagnu cù una bandage.

7. Easy à upirari: operazione sèmplice, cortu tempu è bona plasticità.

8. Cunfortu è sicuru: per i medichi, l'operazione hè simplice è pratica;per i pazienti, ùn ci sò micca sintomi incòmodi, cum'è a stretta di a pelle è u pruritu dopu chì a bandage diventa secca.

9. No pollution: i prudutti usati ponu esse brusgiati cumplettamente è l'incinerazione di materiale ùn pruduce micca contaminanti.

10. Facile à caccià: hè sicuru è còmuda à dismantle cù serra gypsum electricu.

U vantaghju di a bandage polimeru hè ovviamente megliu cà u fasciu di gessatu, è hè diventatu gradualmente a prima scelta di i grandi ospedali.Xichen Bonnie hè specializatu in a pruduzzione di splint polimeru di bandage polimeru cù qualità stabile è affidabile è pelle non allergii, cusì pudete esse assicurati di cumprà.

U sopra hè una introduzione à u sviluppu di bandage polimeru.Se vulete sapè di più nantu à i bandage in fibra di vetro, per piacè cuntattateci.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di Postu: Apr-28-2022