maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

pò esse lavatu a maschera ffp2 |KENJOY

L'epidemie hè sempre in furia senza pietà, èmaschere ffp2è a prutezzione sò diventate una primura preoccupazione per tutti;se portate una mascara ffp2 o una mascara di tela, ogni volta chì portate una mascara, tocca a bocca è u nasu, i dui chì sò pieni di microbi.Se ùn pulite micca o cambiate maschere regularmente, culleranu i virus stessi, è ponu contaminate e vostre mani o cose chì toccu dopu senza prutezzione;Eccu alcuni modi per assicurà chì u vostru equipamentu protettivu hè tenutu pulitu.

Pò esse pulita FFP2 ?

Sè vo aduprate una maschera riutilizzabile, duvete veramente pulisce ogni volta chì a porta.Sè vo aduprate una maschera ffp2, ùn pudete micca aduprà dopu a pulizia è a disinfezione, perchè i metudi di pulizia è di disinfezione generalmente portanu à una diminuzione di l'efficienza di filtrazione, o deformazione di a maschera, o invechjamentu di a fascia, è qualchì volta residui di disinfettante, chì ponenu una minaccia. à u purtatore.Ideale, duvete scartà una maschera chirurgica o una maschera ffp2 dopu l'usu dispunibile.Ma questu ùn hè micca una situazione ideale.U risparmiu di risorse hà purtatu parechje persone à scopre modi per disinfettà è riutilizà maschere è filtri ffp2.Ricurdativi, solu maschere ffp2 è filtri ponu veramente prutegge da i virus.Tutte l'altri maschere prutegge megliu l'altri da voi da esse infettati.

A chjave hè di truvà una prucedura di disinfezione chì sguassate i microbi dannosi cum'è u sindromu respiratoriu agutu severu coronavirus è mantene l'integrità strutturale di u filtru.Per esempiu, l'illuminazione di una maschera pò sterilizà cumplettamente a maschera ffp2, ma ùn avete micca una maschera per portà.

trè modi più promettenti per disinfettà e maschere FFP2:

Eclosione calda è umida:

Questu hè espunendu a mascara à l'aria calda cù alta umidità relativa (per esempiu, 70 à 80%) per un longu tempu (per esempiu, 60 à 70 ° C).Pò esse efficacemente tumbà u virus di l'influenza H1N1, ma l'efficacità di a disinfezione di diversi patogeni hè incerta.

Esposizione germicida ultravioletta:

a so efficacità dipende largamente da a dosa di luce ultravioletta è quante maschere sò in realtà ottenute.Inoltre, i raghji ultraviolet pò esse assai dannusu per prevene u dannu fisicu.Per utilizà i raghji ultraviolet, avete bisognu di prutezzione di i vostri ochji è a pelle.

Vapur perossu di l'idrogenu:

Hè ciò chì sona cum'è, cù un perossu di l'idrogenu gassu chì passa per a maschera.I vapori ponu esse più penetranti è distruttivi cà i formi liquidi.

Hatching caldu è umitu: questu hè l'esposizione di a maschera à l'aria calda cù una alta umidità relativa (per esempiu, 70 à 80%) per un longu tempu (per esempiu, 60 à 70 ° C).Pò esse efficacemente tumbà u virus di l'influenza H1N1, ma l'efficacità di a disinfezione di diversi patogeni hè incerta.

U sopra hè una breve introduzione à a maschera ffp2 pò esse lavata.Se vulete sapè di più nantu à e maschere FFP2, per piacè cuntattateci.

Video

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di Postu: 12-Jan-2022