maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

maschera ffp2 taglia xl|KENJOY

Per assicurà a sicurità, l'usu di XLmaschere ffp2 ghjoca un rolu inestimabile in a vita di ogni ghjornu.E maschere XL ffp2 sò maschere montate in testa, una di e maschere FFP2 adattate per i capi di grande dimensione.A maschera FFP2 hè marcata cù un codice FFP, chì significa "maschera di filtru".Stu codice per ogni mascara prutege l'FFP2 da u solidu è liquidu, sulu combustible, cù una efficienza di filtrazione di almenu 94%.

L'ambiente di u travagliu spessu oculta i risichi chì ùn ponu micca esse identificati immediatamente quandu fate qualcosa.Questi periculi inutili ponu causà danni permanenti à a salute di voi è di a vostra famiglia, o ancu danni più serii.E maschere Ffp2 furniscenu a più alta prutezzione pussibule per i vostri passaggi di respirazione da l'effetti dannosi di a polvera, i gasi, a nebbia è l'incensu in l'aria circundante.Queste maschere assicuranu chì site sempre prutettu da a polvera dura, fibri, microbi, secrezioni è aerosols (gocce è polveri in suspesi).

I vantaghji di e maschere FFP2

1.XLffp2 Mascara, 100% adattatu per a testa europea o extra large head, cunfortu di portà, respirazione liscia, extra large 230mm wide.

due..Hè fattu di ingredienti multi-layer non allergii è micca irritanti.

3. Aghjustate a striscia di bandage è u pad di schiuma di bandage integrata per adattà à diverse forme di faccia.

4. Materiale di filtru elettrostaticu efficace è putente, filtra in modu efficace a polvera di particella dura è impedisce l'oliu, u liquidu è u gasu.

Maschera protettiva di particulate Ffp2

Maschera protettiva ffp2 materiale di filtru di qualità ≥ 94% particeddi oleosi è non oleosi ponu efficacemente bluccà particelle, gocce, fluidi di u corpu, etc. Questa maschera FFP2 pò mantene a vostra famiglia sana.Fate sempre a megliu scelta in a tenda di materiale di custruzione.Segui sempre l'istruzzioni in u manuale è l'utilizate bè.

U sopra hè una introduzione à a dimensione xl di maschere FFP2.Se vulete sapè di più nantu à e maschere FFP2, per piacè cuntattateci àfornitori all'ingrosso di maschere facciali.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di post: 18-Jan-2022