maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

maschera ffp2 vs pm2.5|KENJOY

Sia chì facemu una pandemia glubale o incendii catastròfichi chì causanu smog record è contaminazione di l'aria, pocu si sà nantu à a diffarenza tràmaschere ffp2e maschere di filtru di particulate pm2.5.E maschere FFP2 è e maschere di particulate cù filtri pm2.5 furnisce una prutezzione eccellente contr'à e piccule particelle in l'aria.E maschere ffp2 è PM2.5 sò ideali per cumbatte particelle più grandi cù menu discomfort.Quandu deve esse usatu unu di questi, soprattuttu quandu un prestatore di assistenza sanitaria hà bisognu di un respiratore medico?

Mascara FFP2

E maschere Ffp2 sò utili in ospedali, uffizii medichi è altri ambienti induve i patogeni di l'aria sò cumuni.E maschere Ffp2 sò ideali per impedisce chì i fluidi di u corpu chì cuntenenu battìri è virus da abbandunà u vostru corpu, ma micca necessariamente entra in u vostru corpu.In generale, e maschere ffp2 sò pensate per prutegge e persone intornu à voi minimizendu e particelle in l'aria da a bocca è u nasu, cumpresi i virioni chì facenu autostop nantu à i fluidi di u corpu.

Perchè e maschere ffp2 sò pensate per bluccà e gocce d'acqua, sò generalmente sciolte è ponu lascià un spaziu trà u bordu di a maschera è a vostra pelle.Ancu s'ellu hè improbabile chì e gocce più pesanti si movenu à u bordu di a maschera, questi spazii facenu a maschera menu efficaci per prevene l'invasione di particelle più chjuche è più ligeri chì ponu sbulicà per parechje di e lacune trà a maschera ffp2 è a vostra faccia.

Mascara di particulate

Cunnisciute ancu com'è maschere PM2.5, si adattanu megliu cà e maschere ffp2 è ponu esse generalmente riutilizate.Tuttavia, à u cuntrariu di e maschere ffp2, e maschere "PM 2.5" sò pensate per prutegge voi è l'altri, cusì tendenu à adattà megliu, anu menu rughe, è ponu cuntene valvole espiratorie (filtrate).Queste maschere sò generalmente imballate cù filtri dispunibuli 2.5.Sicondu u "gradu" di sti maschere, ponu esse designati per filtrà 65% à 90% di particelle di aerosol fini, solu ligeramente più bassu di e maschere N95, ma cù una pressione di aspirazione più bassa.

Diversi tipi di maschere FFP2 utilizanu diversi materiali filtranti.Da una banda, l'effettu di filtrazione hè in relazione cù a dimensione di particella, ma ancu affettata da chì e particelle cuntenenu oliu o micca.E maschere FFP2 sò generalmente classificate secondu l'efficienza di filtrazione è secondu s'ellu sò adattati per filtrà particelle oleose.Particelle senza oliu, cum'è polvera, nebbia a base d'acqua, nebbia di pittura, fumo senza oliu (fumu di saldatura), microorganismi, etc. Ancu se i materiali di filtru di "particelle non oleose" sò cumuni, ùn sò micca adattati per particeddi olii. , cum'è nebbia d'oliu, fume d'oliu, fume d'asfaltu, fume di fornu di coke è cusì.I materiali di filtru adattati per particeddi oleosi ponu ancu esse aduprati per particelle non oleose.

A cosa sò adattati e maschere ffp2

1. Prudutti protettivi persunali pensati à prevene o riduce l'entrata di polvera da l'aria in l'organi respiratorii di u corpu umanu per prutege a salvezza di a vita.

2. Materiali: e maschere anti-particulate sò soprattuttu fatti di strati interni è esterni di tela non-tessuta è una capa media di tela di filtru (tela soffiata fonduta).

3. Principiu di filtrazione: a filtrazione di a polvera fina dipende principalmente da a tela di filtru in u mezu.Perchè u pannu fusionatu hà e so caratteristiche di l'elettricità statica, pò assorbe attivamente e piccule particelle.Perchè u polu hè adsorbitu nantu à u filtru originale, è u filtru originale ùn pò micca esse lavatu cù l'electricità statica, u respiratore anti-particulate di u filtru autopriming deve esse rimpiazzatu regularmente.

4. Rimarche: l'usu di maschere anti-particulate hè assai strettu in u mondu.E maschere anti-particulate appartenenu à u primu livellu in l'equipaggiu di prutezzione persunale, chì hè più altu ch'è earmuffs è occhiali protettivi.E certificazioni di teste più autorevoli sò a certificazione CE in Europa è a certificazione NIOSH in i Stati Uniti, mentre chì u standard in Cina hè simile à quellu di NIOSH in i Stati Uniti.

5. Oggetti protettivi: l'uggetti protettivi sò KP è KN.U chjamatu KP pò prutezzione di particeddi oleosi è micca oleosi, mentre chì KN pò prutege solu particeddi non oleosi.

Questa hè l'intruduzione di ffp2 mask vs pm2.5.Se vulete sapè di più nantu à e maschere FFP2, per piacè cuntattateci.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY

Video


Tempu di post: 19-Jan-2022