maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Puderà portà una maschera impedisce u fumu passiu ?

Can.I cigarettes cuntenenu assai fumu, nicotina, catrame è altri ingredienti dannosi.Inalazione frequente pò causà danni à i pulmoni di u corpu umanu.Aduprà una maschera pò prevene u fumu di seconda mano in una certa misura, in particulare e maschere di carbone attivatu di megliu qualità in u mercatu., chì ponu filtrà sustanzi dannosi in u fumu.

E maschere per prevene u fumu di seconda mano anu esigenze di prutezzione elevate per e maschere, cum'èMaschere FFP2, Maschere KN95, maschere N95, è maschere KN90 standard è sopra, u spaziu di a maschera hè chjuca, chì pò aiutà à isolà a maiò parte di e particelle, cusì l'effettu di u fumu di seconda mano hè megliu..

U sicondu hè i maschere di filtru cumuni nantu à u mercatu, cum'è maschere di cuttuni, maschere di gasa, etc., tutti utilizanu stu metudu, ma perchè a distanza trà i tessuti hè troppu grande, ùn hà micca un effettu significativu in u bluccatu di u fumu di seconda mano.

L'effettu di adsorption di maschere di carbone attivatu hè ancu inutile per bluccà particelle minuscule, è l'effettu protettivu nantu à u fumu di seconda mano hè relativamente chjucu, è ùn hè micca altu cum'è maschere cù standard N95 è KN90.

Pudete bisognu di questi prima di u vostru ordine

E maschere ponu impedisce u fumu di seconda mano.Tuttavia, u tempu per prevene u fumu di seconda mano hè limitatu, perchè in un ambiente cù u fumu di seconda mano à longu andà, dopu chì a capacità di assorbimentu è adsorbimentu di a maschera righjunghji a saturazione, i sustanzi tossichi in u fumu entreranu di novu in u sistema respiratoriu. .Quandu vulete usà maschere per prevene u fumu di seconda mano, pudete sceglie maschere di carbone attivatu, maschere N90 è N95 per una megliu prutezzione.Aduprà una maschera adattata pò prutege contr'à u fumu passiu in una certa misura, ma portà una maschera per un bellu pezzu pò influenzà a respirazione.U megliu modu per riduce u dannu di u fumu di seconda mano hè di stà luntanu da l'ambienti di u fumu di seconda mano.

A megliu fabbrica di maschere FFP2 accetta tutte e dumande da quelli chì anu bisognu di maschere protettive, è furnimu u megliu prezzu (maschera FFP2 all'ingrosso)Mascara FFP2 all'ingrosso(maschera protettiva medica all'ingrosso)Maschera protettiva medica all'ingrosso.

Cunsigliu di lettura

Avemu 30 Linee di Produzione di Maschere / Maschere Mediche FFP2 / FFP3 cumpletamente automatiche cù una pruduzzioni tutale di ogni ghjornu finu à 2 milioni di pezzi.I nostri prudutti sò principarmenti spurtati à u mercatu di l'Europa, Giappone, Corea, Singapore è altri paesi.Passemu GB 2626-2019, En14683 tippu IIR è En149 teste per uttene u certificatu CE 0370 è CE 0099 per l'esportazione.Avemu stabilitu a nostra propria marca "Kenjoy" per e nostre maschere chì si vende bè in u mondu.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Nov-04-2022