maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

In quali circustanze deve esse purtate correttamente e maschere FFP2 |KENJOY

Maschere FFP2adatto a tutti i gruppi?Quantu spessu deveru cambià?Oghje, i pruduttori di maschere FFP2 analizanu per voi.

U prublema di furzà l'usu di maschere FFP2

I requisiti legali per portà maschere FFP2 in supermercati o trasportu publicu ponu causà prublemi in implementazione è cuntrollu.

Ancu s'ellu hè chjaru chì e maschere FFP2 furnisce una prutezzione megliu cà e maschere chirurgiche o maschere di tela, questu pò esse fattu solu s'ellu sò usati bè.Tutte queste maschere sò dispunibuli.Ancu s'ellu ponu esse sterilizzati in un fornu à 80 gradi Celsius (176 gradi Fahrenheit), ponu esse reutilizati solu uni pochi volte.

A maiò parte di a ghjente ùn pò micca cumprà novi maschere ogni volta chì viaghjanu o compranu in trenu o autobus, in particulare quandu a dumanda di maschere aumenta è u mercatu hè curtu, u prezzu di e maschere digià di alta qualità hè prubabile di aumentà.

Parechje persone parenu più prubabile di cumprà solu una o più maschere per rispettà l'obbligazioni legali formali.Puderanu tandu purtalla per settimane o mesi, ancu senza sterilizà, soprattuttu perchè ùn hè micca cuntrullabile.

Requisiti di salute è sicurezza in u travagliu

I difensori di i travagliadori seranu attenti à assicurà u mantenimentu di a salute è a sicurezza di u travagliu.

U fattu chì e maschere FFP2 anu una resistenza respiratoria più altu ch'è e maschere chirurgiche o di tela simplici ghjucanu un rolu quì.Sicondu i regulamenti attuali di salute è sicurezza di u travagliu di Germania, l'impiegati sani ponu portà maschere FFP2 solu per 75 minuti à volta.Dopu quì, anu u dirittu di riposu per 30 minuti.A valutazione di u risicu persunale, chì pò include esami medichi di u travagliu, hè un prerequisite per l'usu di semi-maschere di filtru di particulate.

E persone cun malatie o disabilità cum'è e malatie respiratorie o a capacità vitale diminuite sò spessu incapaci di portà maschere FFP2 per ragioni mediche.

Vantaggi di portà una maschera FFP2:

1. Purtà una maschera FFP2 hè un strumentu impurtante di salute publica per prevene a diffusione di u virus.Hè impurtante di ricurdà chì portà una maschera hè megliu cà ùn portà micca una maschera.

2. Per prutezzione di sè stessu è di l'altri da u virus, hè cunsigliatu di portà a mascara più protettiva chì vi cunvene u più pussibule è a porta in ogni mumentu.

3. L'usu cuntinuu è currettu di maschere FFP2 è respiratori pò riduce in modu efficace a diffusione di u virus.

4. Certi maschere è respiratori furniscenu un livellu più altu di prutezzione di l'altri, mentre chì alcuni ponu esse più intollerabili o persistenti cà l'altri.A cosa più impurtante hè di portà una maschera o un respiratore ben adattatu per fà vi sentu còmode è furnisce una bona prutezzione.

5. Ancu s'è tutte e maschere è i respiratori furniscenu un certu gradu di prutezzione, i respiratori installati bè ponu furnisce u più altu livellu di prutezzione.Per alcune situazioni à risicu altu, o per alcune persone cun un risicu aumentatu di malatie gravi, portà una maschera o un respiratore FFP2 altamente protettivu pò esse u più impurtante.

6. E maschere FFP2 furniscenu informazioni chì e persone ponu utilizà per migliurà l'effettu protettivu di e maschere.

Eccu e circustanze currette per portà l'introduzione di maschere FFP2, se vulete sapè di più nantu à e maschere FFP2, per piacè cuntattateci.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY

Video


Tempu di Postu: 21-Jan-2022