maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Chì ghjè a diffarenza trà a maschera ffp2 è a maschera kn95

A differenza trà a maschera ffp2 è a serie kn95 FFP hè standard europeu, a serie KN hè standard cinese.U numeru daretu si riferisce à a capacità di prutezzione, u più grande u livellu di prutezzione, u più altu u livellu di prutezzione.Mascara FFP2: Standard europeu, e maschere anu una filtrazione di 95% per particelle cù un diametru mediu di 0,4 μmMascara KN95: Standard coreanu, chì significa chì a rata di filtrazione di maschere per particelle cù un diametru mediu di 0,4 μm hè più grande di 95%.Allora da a perspettiva di a prutezzione è a capacità di filtrazione, FFP2 hè simile à KN95.Dunque, a capacità di sti dui tipi di maschere per prevene i virus hè basicamente a stessa.

Pudete bisognu di questi prima di u vostru ordine

A diffarenza trà a valvula di respirazione è a valvula chì ùn respira micca a maschera Kn95: a valvula hè megliu o nisuna valvola hè megliu

A diffarenza trà kn95 cù valvula di respirazione è senza

1kn95 maschere cù è senza valvula di respirazione, a diferenza chjave trà i dui hè a resistenza di attritu di a respirazione è u cunfortu di purtassi, perchè s'ellu porta una mascara protettiva senza valvola di respirazione, hà da piglià assai tempu, è u valore caloricu. serà ridutta quandu si respira.Accumulazione, a resistenza di attritu di a respirazione si espansione, risultatu in una sensazione incòmoda.

In generale, quelli chì anu una valvula di respirazione sò più adattati per e persone cù malatie respiratorie diffuse, malatie di u cori o altre malatie accumpagnate da difficultà di respirazione, chì sò benefiche per a so salute fisica è mentale.

Hè a maschera kn95 cù valvola o senza valvola di porta?

2 hè veramente u listessu.

In a vita di ogni ghjornu, parechje persone pensanu chì e maschere kn95 senza valvula di respirazione sò megliu, ma in fattu, maschere kn95 ponu mantene l'usu cù o senza valvola di respirazione, è l'effettu di mantenimentu attuale hè u listessu.Una maschera kn95 cù una valvula di respirazione pò mantene a respirazione di u portatore.Siccomu a valvula di respirazione di a maschera kn95 hè cuncepita unilateralmente, u vapore espiratu da u portatore ùn hè micca curatu, è l'infezzione di gocce o l'infezione da virus batterica emessa da u portatore si sparghjerà à u circondu secondu a valvula di respirazione, cusì a prutezzione. di a valvula di respirazione hè inclusa.

Se ùn pudete micca guarantiscia s'ellu avete Covid-19, o s'ellu ci sò altre persone in a vostra vita di ogni ghjornu chì l'anu, hè megliu portà una maschera kn95 senza valvola di porta.

Cumu prevene a contaminazione di maschere protettive cù valvula di respirazione

3 hè bè.

A maiò parte di e maschere di polvera cù valvuli di respirazione in a vita di ogni ghjornu sò kn95 è n95, chì sò fatti in cunfurmità cù u standard di l'industria naziunale GB 2626-2006 "Equipamentu di prutezzione respiratoria Self-priming Filter Type Anti-fine Particulate Respirator".Sò adattati per l'equipaggiu di prutezzione respiratoria filtrante generale per a prutezzione sicura di diverse particelle fini.L'effettu propiu di sta maschera di polvera hè assai bonu.

Cumu detectà se a maschera kn95 hè vera

4

odore

In tutte e cundizioni normali, a maschera kn95 ùn hà micca odore, solu a maschera di carbone attivatu hà un aroma di carbone attivu ligeru, è a cintura di gomma ùn hà micca odore.

vede stampa di imballaggio

Tutte e maschere kn95 sò stampate laser, è i marcati di copia sò inclinati à 45 gradi;l'imitazioni sò inchiostri di stampa, chì generalmente anu tracce irregolari di tinta di stampa.

Vede u segnu è a verificazione QS

E maschere Kn95 sò principalmente prodotte in u paese è sò generalmente verificate.Sia per l'usu in Cina o per l'importazione è l'esportazione, a verificazione QS è Los Angeles hè obligatoria.Dopu, vede s'ellu ci hè GB2626-200 nantu à u pacchettu, chì hè u standard stipulatu in u mo paese.

Cunsigliu di lettura

Avemu 30 Linee di Produzione di Maschere / Maschere Mediche FFP2 / FFP3 cumpletamente automatiche cù una pruduzzioni tutale di ogni ghjornu finu à 2 milioni di pezzi.I nostri prudutti sò principarmenti spurtati à u mercatu di l'Europa, Giappone, Corea, Singapore è altri paesi.Passemu GB 2626-2019, En14683 tippu IIR è En149 teste per uttene u certificatu CE 0370 è CE 0099 per l'esportazione.Avemu stabilitu a nostra propria marca "Kenjoy" per e nostre maschere chì si vende bè in u mondu.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 19-sep-2022