ufimata masani fa'atau atu

TALA FOU

Palanikeke eletise, e taʻua foi o le eletise eletise, o se ituaiga faʻafesoʻotaʻi-ituaiga mea faʻamafanafana eletise.O lo'o tu'ufa'atasia ai se mea fa'avevela fa'avevela fa'avevela vaivai fa'apitoa fa'atasi ma le fa'aogaina o le fa'atosina masani i totonu o le palanikeke i se foliga vili, ma fa'auluina le vevela pe a fa'amalosi.

E masani ona faʻaaogaina e faʻateleina ai le vevela i le moega pe a momoe tagata e ausia le faʻamoemoega o le faʻamafanafana.E mafai foʻi ona faʻaaogaina mo le faʻamama ma le faʻamamaina o moega.E faʻaitiitia le malosi, e mafai ona fetuunai le vevela, faigofie ona faʻaoga, ma faʻaaogaina lautele.E silia ma le 100 tausaga lona talafaasolopito.E iai ituaiga fou o palanikeke eletise e le faʻasalaina ua maua pateni a le atunuʻu.E mafai e fafine ma'itaga, tamaiti ma tagata matutua ona fa'aogaina palanikeke eletise e le fa'asalaina ma le mautinoa.

O faʻamaumauga na tuʻuina mai e le faʻasalalauga faʻasalalau AliExpress o loʻo faʻaalia mai ia Oketopa 2022, o loʻo faʻatauina e tagata faʻatau Europa oloa faʻa-Saina e pei o palanikeke eletise.

Atonu e te manaʻomia nei mea aʻo leʻi oʻo i lau oka

Ituaiga o Palanikeke Eletise

 

E aunoa ma se uaea faailo

Mo palanikeke eletise masani.O uaea fa'avevela fa'avevela eletise e fa'aogaina e laina, ae sili atu e manu'a i se si'osi'omaga i luga o se uaea autu e fa'afefe vevela, ma o se vaega o le resini vevela e ufiufi i fafo.

ma laina faailo

Fa'aaogaina i palanikeke eletise fa'atonutonu le vevela.O le uaea autu e faia i le alava tioata po o le uaea polyester, afifi i le fetuutuunai ma fetuutuunai eletise faamafanafana uaea (po o le pepa pepa), ma ufiufi i se nailoni vevela-maaleale layer poʻo faʻapitoa palasitika vevela-maaleale vaega, ona faʻailoga apamemea uʻamea. O le uaea e manu'a i fafo o le fa'afefe vevela, ma o le pito pito i fafo o lo'o fa'apipi'iina i se vaega o le resini fa'afefe vevela.A oʻo i le vevela i soʻo se itu i luga o le palanikeke eletise e sili atu i le tau faʻatulagaina, o le vevela-maʻaleʻale vaega i luga o le uaea faʻavevela fetaui e suia mai se insulator i se faʻataʻitaʻiga lelei, ina ia faʻaalia le taʻavale, faʻamalo le palanikeke eletise, ma ua ausia le pulea o le vevela ma le puipuiga o le saogalemu.Faamoemoega.

O palanikeke eletise masani e aunoa ma se faʻailoga faʻailoga ituaiga eletise eletise eletise e faʻaaogaina.Afai e mana'omia le fa'atonuina o le vevela, e lua ituaiga o elemene e pulea le vevela e masani ona tu'uina atu: o le tasi o le fa'avevelaina o le saogalemu o le vevela.E manaʻomia e palanikeke taʻitasi taʻitasi e tusa ma le 8 i le 9 vaega, lea e fesoʻotaʻi i le faasologa I luga o le elemene faʻavevela eletise, e taʻalo ai le puipuiga o le saogalemu;o le isi ituaiga o le thermostat controller, lea e tu i le ulu o le moega poʻo le lima e fetuunai ai le vevela.Palanikeke eletise e faʻaogaina elemene faʻavevela eletise ma uaea faʻailoga e manaʻomia ai le faʻaogaina o le thermostatic.

Tulaga lelei o palanikeke eletise

Ioe, o le palanikeke eletise e iai foi ona aoga.E iai sona puipuiga lelei i tagata e maua i le rumatika ma e mafai ona fa'aitiitia ai le avanoa e oso ai a latou osofa'iga.

E le gata i lea, o palanikeke eletise e mafai foi ona sili atu le tausiga mo tagata matutua poʻo i latou e matua vaivai.

Le lelei o palanikeke eletise

1. O palanikeke eletise le lelei e mafai ona tafe ai le eletise pe a le tausia lelei pe a uma ona faʻaaoga umi, o lea e sili ai le aua le faʻaaogaina pe a momoe.

2. O le palanikeke eletise o le a taofia ai capillaries i se tulaga faʻafefeteina, ma o le vai ma le masima i totonu o le tino o le a leiloa manino, lea e faʻafefe i le gutu mago, faʻaʻi tiga, faʻasusu toto, paʻu mago ma le faʻafefe.

3. Electromagnetic radiation mai palanikeke eletise e tele a'afiaga i le soifua maloloina o tagata.E mafai ona fa'aosoina pea le fa'avevelaina o le microwave, e mafai ona fa'atelevave ai le fatu o le tagata, fa'ateleina le toto, fa'avave le mānava, uigi, ma le afu.

4. O le malosi faaletino o le tamaitiiti e fai si tele.Afai e masani ona e faʻaaogaina le palanikeke eletise e faʻaaogaina ai le vevela o le palanikeke eletise, o le a faʻaitiitia le tetee o le tamaititi i le malulu, ma o le a faʻaitiitia foi le puipuiga, lea e aʻafia ai le tuputupu ae ma le atinaʻe.O le mea lea, e le fautuaina le faʻaogaina o le palanikeke eletise mo le tamaititi..

5. O le afaina o palanikeke eletise o loʻo atagia foi i le mea moni o le maualuga tele o le vevela o le a faʻaitiitia ai le lelei o le moe ma e te lagona ai le paie pe a uma ona e ala i luga i le aso e sosoo ai.O le mea moni, moe palanikeke eletise mo se taimi umi e le lelei.

6. O le palanikeke eletise o se faʻavevela masini, lea o le a faʻaumatia ai le paleni o le tino o le tagata, ma faʻateleina ai le toto.

Tulaga lamatia o le soifua maloloina

O ai e le tatau ona faʻaaogaina palanikeke eletise:

1. Mo tagata mamaʻi e maua i faʻamaʻi manava e pei o le bronchitis, bronchitis, emphysema ma le sela, faʻaaogaina umi o palanikeke eletise e faigofie ona faʻaleagaina le tulaga;

2. O i latou e maua i le mumū ma le allergies e le tatau ona faʻaaogaina;

3. O maʻi e maua i faʻamaʻi faʻamaʻi, e pei o le gastric hemorrhage, hemoptysis o le mamapala, maʻi paʻu toto poʻo le toto toto, ma isi, aua o le palanikeke eletise o le a faʻavaveina ai le toto ma faʻapalapala toto toto, ma faʻateleina ai le toto;

4. E le talafeagai foi mo tagata mamaʻi ma maʻi cardiovascular ma cerebrovascular;

5. O pepe, fafine ma'itaga, tane o le fanautama, ma isi mea e le talafeagai e fa'aoga palanikeke eletise.

E ui lava o palanikeke eletise ua avea ma fesoasoani lelei i le malulu, faʻaitiitia le faʻaaogaina o le eletise, fetuunai le vevela, faigofie ma lautele faʻaoga, ae sili atu le gauai pe a faʻaaogaina!Ia mautinoa le saogalemu ma le soifua maloloina!

Saogalemu lagona masani

Ina ia mautinoa le saogalemu o le faʻaaogaina o palanikeke eletise i le fale, faʻalautele le ola tautua o palanikeke eletise, ma puipuia ma aloese mai mea le saogalemu i le taimi o le faʻaogaina o palanikeke eletise, faʻamolemole faʻalogo i mataupu nei:

1. Aʻo leʻi faʻaaogaina le palanikeke eletise, e tatau ona e faitau auiliili le tusi lesona ma faʻagaioi e tusa ai ma le tusi lesona.

2. O le eletise eletise ma le faʻaogaina o le eletise e tatau ona ogatasi ma le voltage faʻatulagaina ma le faʻaogaina o taimi i luga o le palanikeke eletise.

3. O palanikeke eletise e tatau ona matua fa'asa ona gaugau.I le faagasologa o le faʻaogaina o le palanikeke eletise, e tatau ona e siaki i taimi uma pe faʻaputuina pe maanuminumi le palanikeke eletise.Afai e iai, e tatau ona fa'amafola le maanuminumi a'o le'i fa'aaogaina.

4. Aua le fa'aogaina le palanikeke eletise fa'atasi ma isi mea fa'avevela.

5. Afai e faʻaaogaina se palanikeke eletise muamua, e tatau ona matua faʻasaina le faʻaaogaina i le po atoa, ma e tatau ona tape le mana aʻo leʻi alu le tagata e moe.

6. O pepe ma i latou e le mafai ona tausia i latou lava e le tatau ona faʻaaogaina naʻo le palanikeke eletise, ma e tatau ona faʻatasi ma se tasi.

7. Aua ne'i tu'u ni mea ma'ai ma malo i luga o le palanikeke eletise, ma aua le fa'aogaina le palanikeke eletise i luga o mea u'amea fa'aoso po'o isi mea ma'ai ma malo.

Puipuiga o afi

Fa'alogo lelei i le fa'amama

O tagata matutua ma tagata vaivai e fiafia e faʻaoga palanikeke eletise pe a oʻo mai le malulu malulu.Ae peitaʻi, afai o le palanikeke eletise e faʻaauau pea le malosi mo se taimi umi, afai e leai se masini saogalemu o le vevela, e faigofie ona mafua ai se faʻalavelave afi.E le gata i lea, o le palanikeke eletise e malepe e ala i le olo mo se taimi umi, lea e mafai foi ona mafua ai se afi.Ina ia puipuia le palanikeke eletise mai le faʻatupuina o se afi, muamua lava, faʻalogo lelei i le faʻafefe ma puipuia faʻalavelave pupuu.Afai o le palanikeke eletise ua faʻaleagaina, e le tatau ona faʻamavaeina ma toe faʻaleleia i le manaʻo, ma e tatau ona talosagaina se tagata tomai faapitoa e toe faʻaleleia.

Fa'aaoga se polo tie

Ina ia aloese mai le galo e tipi ese le mana mo sina taimi, e mafai ona e faʻaogaina se polo e tolu-auala, o le tasi pito e faʻapipiʻi i le moli, ma le isi e fesoʻotaʻi i le palanikeke eletise.I lenei auala, o le a faʻamalosia le palanikeke eletise ma vevela pe a ki le moli i le po, ma o le a tape foi le palanikeke eletise pe a tape le moli.E sili mo tamaiti le momoe e aunoa ma ni palanikeke eletise e puipuia ai tamaiti mai le susu ma le eletise.O palanikeke eletise e tatau ona gaugau ma susu i le mamao e mafai ai.Pe a toe faʻaaogaina le palanikeke eletise e leʻi faʻaaogaina mo se taimi umi, e tatau ona siaki ma le totoa pe i ai se tafe.

tape le eletise

O le taimi lava e mu ai le palanikeke eletise, tipi muamua le eletise, aua le tineia saʻo le afi i le vai, ina ia aloese mai le puʻupuʻu o le laina, ona taumafai lea e tape le afi.

Fautuaga Fa'atau

I le taumalulu, i le feagai ai ma le malulu o le tau, e toatele tagata e tulimatai atu i le mafanafana o le ulu kang vevela.I le olaga fa'aonaponei, ua matua'i leai lava le kang fa'avela, e fa'apefea ona tatou fiafia i le fiafia o le kang fa'avela?Palanikeke eletise!E toatele tagata o le a mafaufau i ai.O le mea moni, o le moe i luga o se palanikeke eletise i le taumalulu e pei o le moe i luga o se ulu kang vevela.O palanikeke eletise ua uma ona i ai se mea e tatau ona i ai i le taumalulu i nisi o eria e le lelei le faʻamafanafana poʻo le itu i saute.E faʻafefea la ona filifili se palanikeke eletise, seʻi o tatou tilotilo i fautuaga mo le filifilia o se palanikeke eletise.

1. Va'ai ile logo.O le mea lea o le faʻatauina o palanikeke eletise, ma o le faʻamautinoaga saogalemu mo le faʻaaogaina o palanikeke eletise.O palanikeke eletise e tatau ona avea ma oloa ua pasia le asiasiga a matagaluega poʻo iunite talafeagai, ma e tatau ona i ai se tusi faamaonia o le tausisia ma se numera o laisene gaosiga e mafai ona siaki i luga ole laiga.

2. Vaʻai i le mana ma faʻaaoga pe a manaʻomia, e le gata e faʻasaoina ai le malosi ae faʻamanuiaina foi lou soifua maloloina.O le malosi o le palanikeke eletise e le tele e mafai.E sili le filifili e tusa ai ma le aofaʻi o tagata.E le tatau ona sili atu i le 60W mo le tagata e to'atasi ma le 120W mo le tagata to'alua.

3. Iloa le uiga lelei e ala i lagona.O palanikeke eletise lelei lelei e tatau ona lamolemole ma vaivai i le paʻi, ma e tatau ona leai ni suʻi ie.

4. Vaai i foliga.E tatau ona atoatoa, lamolemole ma leai ni faaletonu, fetuutuuna'i le fa'aoga, ma fa'ailoga sui manino, ma o le uaea eletise e fa'aaogaina e tatau ona fa'alua fa'afu.

5. Filifili le faʻataʻitaʻiga atamai faʻasao malosi.Filifili le tasi e mafai ona otometi ona pulea, sefe le eletise, sefe faʻalavelave, ma saogalemu ma faʻalagolago.

6. Su'ega a'o le'i filifilia.Pe a ki le paoa, e le tatau ona i ai se leo gase i totonu o le fa'amoe;a mavae ni nai minute, e lagona le vevela o le lima pe a paʻi i le palanikeke eletise.

Fa'aeteetega

Talu ai e tumu le pepe i le malosi, e masani ona afu teisi i le po.A maeʻa ona faʻaogaina le palanikeke eletise, e vave ona oso aʻe le vevela o le ie, lea e faʻavaveina ai le metabolism o le pepe, ma e masani ona afu atili.E le gata i lea, ona o le faateleina o le vevela, o le vevela o le potu e tumau pea, o totonu e vevela ma fafo e malulu, ma a maeʻa le ea malulu e faʻamalosia ai le faʻaosofia o le mucosa manava manava a le pepe, e faigofie ona mafua ai le mucous membrane e mago, e mafua ai le mago o le gutu ma le tiga o le fa'a'i.O le mea lea, o le momoe i luga o palanikeke eletise mo tamaiti o se faʻamalosi mo le malulu faifai pea.

O le saoasaoa o le vevela o le palanikeke eletise e vave ma maualuga tele foi le vevela, ma o pepe ma tamaiti laiti e matua maaleale i le vevela, e le o le vevela pe malulu tele.Afai e faʻaaogaina le palanikeke eletise mo se taimi umi, o le a maualuga le vevela i totonu o le ie, lea o le a faia ai pepe ma tamaiti laiti.Fa'ateleina le gau o le vai, pepe ma tamaiti laiti e foliga mai e tagi leo, itaitagofie ma isi fa'amama vaivai.Ina ia aloese mai lenei ituaiga o tulaga, e mafai ona e kiina le eletise aʻo leʻi moe le tamaititi e faʻamafanafana, ona tipi ese lea o le mana i le taimi e moe ai le tamaititi.

Afai e maua e le tamaititi ni faʻamaoniga o le faʻaleagaina i le taimi o le faʻaogaina o le palanikeke eletise, ma e tale ma fiva, e le tatau i matua ona popole tele.E tatau ona latou avatu i le tamaititi se ipu vai ma matau.E masani lava, o le a faʻafilemu le tamaititi ma toe foʻi i le masani masani.Afai e ita pea le tamaititi pe a uma ona inu vai, e tatau ona lafo i le falemaʻi mo togafitiga i le taimi.

Lipoti fa'atatau

Aʻo faasolosolo malie le malulu o le tau, o palanikeke eletise e faʻateleina le vevela ma faʻamafanafanaina ua avea ma filifiliga muamua a le tele o tagata faʻatau.Ae ui i lea, pe a faʻaaogaina palanikeke eletise, e tatau ona e gauai atu i le saogalemu, aemaise lava le vaitaimi o le faʻaaogaina, a leai o le a faigofie ona oʻo atu i faʻalavelave.Na vaaia e le tusitala i luga o le afifiina i fafo o le palanikeke eletise o faʻamatalaga e pei o tekinolosi faʻamautinoaga saogalemu o oloa, faʻamatalaga faʻafesoʻotaʻi gaosi oloa, ma tulaga faʻasino na faʻailogaina taʻitasi.A maeʻa ona tatalaina le afifiina i fafo, o upu "sefe faʻaoga vaitaimi o le 6 tausaga" e mafai ona vaʻaia i faʻatonuga mo le faʻaaogaina, o se tasi lea o mafuaʻaga e le amanaʻia ai e tagata faʻatau le vaitaimi faʻaoga.

E le tatau ona gaugau le palanikeke eletise.Pe a faʻaaogaina le palanikeke eletise, e tatau ona faʻapipiʻi i lalo o ie poʻo faʻamaʻi manifinifi, ma e le tatau ona gaugau mo le faʻaaogaina.O le vevela o le tele o palanikeke eletise o le a oʻo i le 38 tikeri Celsius pe a maeʻa le 30 minute o le eletise, o lea e tatau ai ona vili le suiga o le vevela i le faila vevela maualalo pe tatau foi ona tape le eletise i le taimi.Afai e palapala le palanikeke eletise, aua le fufuluina pe solo i le vai, a le o lea o le a faʻaleagaina ai le faʻamauina o le uaea faʻavevela pe motusia le uaea faʻavevela eletise.O le palanikeke eletise e tatau ona taoto i luga o le eleele, fufuluina i se pulumu vaivai poʻo le fufui i totonu o ni mea faʻafefete faʻafefete e solo lemu le palapala palapala , ona faʻaofuofu lea i le vai mama e fufulu ai, ona faʻaaogaina lea pe a uma ona faʻagogo.

Ia Setema 2022, o faʻamaumauga mai le General Administration of Customs na faʻaalia ai ia Iulai 2022 naʻo, o le 27 EU atunuu na faʻaulufaleina mai le 1.29 miliona palanikeke eletise mai Saina, o se faʻaopoopoga masina i le masina e toetoe lava 150%.[6]

Talu mai le 2022, o vaega o mea faigaluega fale ua tupu i fafo atu i Europa e masani lava ona aofia ai le ea malulu, faʻavevela vai eletise, faʻavevela eletise, palanikeke eletise, faʻamago lauulu, faʻavevela, ma isi. o le 97%.

Auala e aloese ai mai lamatiaga

1. A'oa'o e fa'aoga lelei palanikeke eletise: Muamua, e le tatau ona umi tele le taimi fa'aola, e masani ona fa'amumu a'o le'i moe, tape le eletise pe a moe, ma aua ne'i fa'aaogaina i le po;lona lua, o tagata e maua i le ma'i e le tatau ona fa'aogaina palanikeke eletise;tolu O i latou e masani ona faʻaaogaina palanikeke eletise e tatau ona inu atili vai;lona fa, o palanikeke eletise e le tatau ona faʻafesoʻotaʻi tuusaʻo ma le tino o le tagata, ma e tatau ona tuʻuina i luga o latou luga se faʻaofuofu palanikeke poʻo ni ie.

2. Ina ia puipuia faʻalavelave faʻafuaseʻi, e le tatau ona vavae ese le palanikeke eletise mai tagata mo se taimi umi pe a uma ona faʻamalosi, ma e le tatau ona faʻaputu mea mamafa i luga o le palanikeke eletise.Susū moega, ma isi.

3. Afai e palapala le palanikeke eletise, e le mafai ona fufulu ile vai pe solo.E mafai ona e tuʻuina naʻo le palanikeke eletise i luga o le laupapa ma solo mama i se pulumu vaivai pe fufui i ni vai faʻafefeteina e solo lemu le palapala palapala, ona fufui lea i le vai e fufulu ai, ona tuʻu lea i se nofoaga faʻafefe e faʻamago, faʻaeteete aua le fa'amago i le eletise.

4. Afai e le manuia le palanikeke eletise poʻo le faʻaleagaina o vaega ma vaega, faʻamolemole fesili ile nofoaga ole tausiga ole gaosi oloa poʻo tekinisia faʻapolofesa e toe faʻaleleia.Aua le talepeina ma toe faaleleia i le loto, ma aua le na ona mimilo faatasi pito gau o uaea faamafanafana eletise e taofia ai le soona tete'e atu.Suiga i vaega o le tau tetee e mafua ai le vevela ma taʻitaʻia ai le lamatiaga o aloiafi.

5. O palanikeke eletise e fa'aaogaina i moega vaivai e pei o moega sofa ma moega uaea e tatau ona gaugau palanikeke eletise.E masani lava, o le palanikeke eletise laina e faʻatau atu i luga o le maketi.O lenei ituaiga palanikeke eletise e naʻo le faʻaaogaina i luga o se moega malo, ae le o se moega vaivai.A leai, o le elemene vevela o le a faigofie ona malepelepe ma o le a tupu se faʻalavelave.

6. Pe a teuina ma teu le palanikeke eletise, e tatau ona faʻamago muamua ona teu ai lea i totonu o se ato faʻapipiʻi lapotopoto.Fa'aeteete 'aua ne'i gaugau i ni fa'aputu se tele, ma 'aua ne'i oomi pe omi malosi e puipuia ai le fa'aleagaina o elemene o le tino palanikeke.

7. Ole ola masani ole palanikeke eletise ole 6 tausaga.Aua le "ova le tautua".Fa'aaogā fa'avavau e ono o'o atu ai i lamatiaga o le saogalemu ma faigofie ona o'o atu ai i fa'alavelave.

Fautuaina Faitau

E i ai a matou 30 Automatic FFP2/FFP3 Mask / Medical Mask Production Line fa'atasi ai ma le aofa'i o galuega i aso uma e o'o atu i le 2 miliona fasi pepa.O a tatou oloa e tele lava ina auina atu i fafo i Europa maketi, Iapani, Korea, Sigapoa ma isi itumalo.Matou te pasi GB 2626-2019, En14683 ituaiga IIR ma En149 suʻega e maua ai le CE 0370 ma le CE 0099 tusi faamaonia mo le auina atu i fafo.Ua matou fa'atuina la matou lava fa'ailoga "Kenjoy" mo a matou matapulepule o lo'o fa'atau atu i le lalolagi atoa.

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou

Taimi meli: Oke-24-2022