maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Manta elettrica, cunnisciutu ancu cum'è materasso elettricu, hè un tipu d'apparechju di riscaldamentu elettricu à cuntattu.Incorpora un elementu riscaldante elettricu soft-cordu apposta cù prestazioni d'insulazione standard in a manta in una forma in spirale, è emette calore quandu hè energizatu.

Hè principalmente usatu per aumentà a temperatura in u lettu quandu a ghjente dorme per ottene u scopu di riscaldamentu.Pò esse ancu usatu per a deumidificazione è a deumidificazione di u lettu.Cunsumeghja menu putenza, pò aghjustà a temperatura, hè faciule d'utilizà è hè largamente utilizatu.Havi una storia di più di 100 anni.Ci sò novi tippi di mantelli elettrici senza radiazione chì anu ottenutu patenti naziunali.E donne incinte, i zitelli è l'anziani ponu utilizà mantelli elettrici senza radiazione cun fiducia.

I dati furniti da a piattaforma transfruntiera AliExpress mostranu chì da uttrovi 2022, i prudutti d'inguernu fatti in Cina, cum'è e mantelli elettrichi, sò acquistati da i cunsumatori europei.

Pudete bisognu di questi prima di u vostru ordine

Tipi di coperte elettriche

 

Senza filu di signale

Per coperte elettriche ordinarie.I fili di lega di riscaldamentu elettricu utilizatu sò lineari, ma più sò feriti in una forma spirale nantu à un filu core resistente à u calore, è una strata di resina resistente à u calore hè rivestita in l'esternu.

cù a linea di signale

Adupratu in coperte elettriche à temperatura regulata.U nucleu di u filu hè fattu di fibra di vetru o filu di poliester, impannillatu cù un filu di lega di riscaldamentu elettricu flexibule è flessibile (o cinta di foglia), è coperto cù una strata di nylon sensibile à u calore o una strata di plastica speciale sensibile à u calore, è dopu un signalu di lega di rame. U filu hè feritu fora di a capa sensible à u calore, è a capa più esterna hè rivestita cù una capa di resina resistente à u calore.Quandu a temperatura in ogni puntu di a manta elettrica supera un valore predeterminatu, a strata sensibile à u calore nantu à u filu di riscaldamentu currispundente cambia da un insulatore à un bonu cunduttore, cusì chì u circuitu di cuntrollu hè attivatu, a manta elettrica hè spenta, è u cuntrollu di a temperatura è a prutezzione di sicurità sò ottenuti.Scopu.

Coperte elettriche ordinarie senza elementi di riscaldamentu elettricu di tippu di filu di signale sò aduprate.Se u cuntrollu di a temperatura deve esse rializatu, dui tipi di elementi di cuntrollu di temperatura sò generalmente furniti: unu hè un termostatu di sicurezza di surriscaldamentu.Ogni manta elettrica hà bisognu di circa 8 à 9 pezzi, chì sò cunnessi in serie Nantu à l'elementu di riscaldamentu elettricu, ghjoca u rolu di prutezzione di salvezza;l'altru tipu hè u controller di u termostatu, chì si trova à a testa di u lettu o à a manu per aghjustà a temperatura.Cuperte elettriche chì utilizanu elementi calefactori elettrici cù fili di signale necessitanu solu un controller termostaticu.

Vantaghji di mantelli elettrici

Di sicuru, a manta elettrica hà ancu i so benefici.Havi un bonu effettu protettivu nantu à e persone cù reumatismu è ponu riduce a chance di i so attacchi.

Inoltre, i mantelli elettrici ponu ancu furnisce una cura megliu per l'anziani o quelli chì sò particularmente debuli.

I disadvantaggi di i mantelli elettrici

1. Cuperte elettriche di qualità poveru pò fughje l'electricità s'ellu ùn sò micca mantinuti bè dopu à l'usu longu, per quessa hè megliu micca aduprà quandu dorme.

2. A manta elettrica mantene i capillari in un statu dilated, è l'acqua è u salinu in u corpu seranu persu ovviamente, chì hè propensu à a bocca secca, a gola, a narina sagnante, a pelle seca è a stitichezza.

3. A radiazione elettromagnetica da i mantelli elettrici hà una larga gamma di effetti nantu à a salute umana.A radiazione elettromagnetica pò causà l'irradiazione cuntinuu di microonde d'alta intensità, chì pò accelerà a freccia di u core umanu, aumentà a pressione sanguigna, accelerà a respirazione, u sibilamentu è u sudore.

4. A vitalità fisica di u zitellu hè relativamente grande.Se spessu usate a manta elettrica per abituà à u calore di a manta elettrica, a resistenza di u zitellu à u friddu diminuirà, è l'immunità ancu diminuite, chì influenzerà u crescita è u sviluppu.Per quessa, ùn hè micca cunsigliatu per utilizà a manta elettrica per u zitellu..

5. U dannu di mantellu elettricu hè ancu riflessu in u fattu chì a temperatura troppu alta riduverà a qualità di u sonnu è vi farà sentu sluggish dopu avè alzatu u ghjornu dopu.In fatti, dorme manta elettrica per un bellu pezzu ùn hè micca còmode.

6. A manta elettrica hè un riscaldamentu meccanicu, chì distrughjerà u mecanismu di equilibriu di u corpu umanu, cresce cusì a pressione di sangue.

Periculu per a salute

Quale ùn deve micca aduprà manta elettricu:

1. Per i malati cù malatie respiratorii, cum'è bronchitis, bronchitis, enfisema è asma, l'usu longu di manta elettricu hè faciule d'aggravà a cundizione;

2. Quelli cù inflammazioni è allergii ùn deve micca aduprà;

3. Pacienti cù e malatie hemorrhagic, cum'è hemorrhage gastric, hemoptisis di tuberculosis, ulcer bleeding o hemorrhage cerebral, etc., perchè a manta elettrica accellerà a circulazione di sangue è dilate i vini sanguini, cusì aggravating bleeding;

4. Ùn hè ancu adattatu per i malati cù malatie cardiovascular è cerebrovascular;

5. I zitelli, e donne incinte, l'omi in età fertile, ecc., ùn sò micca adattati per utilizà manta elettrica.

Ancu s'è i mantelli elettrici sò diventati un bonu aiutu contru u friddu, cù menu cunsumu d'energia, temperatura regulabile, usu convenientu è largu, ma prestate più attenzione quandu l'utilizanu!Per assicurà a sicurità è a salute!

Sensu cumunu di sicurità

Per assicurà a sicurità di l'usu di coperte elettriche in casa, allargà a vita di serviziu di coperte elettriche, è prevene è evità fattori insicuri durante l'usu di coperte elettriche, fate attenzione à i seguenti prublemi:

1. Prima di utilizà a manta elettrica, duvete leghje u manuale d'istruzzioni in detail è operate in cunfurmità strettu cù u manual d'istruzzioni.

2. A tensione di alimentazione è a frequenza utilizata deve esse coherente cù a tensione nominale è a frequenza calibrata nantu à a manta elettrica.

3. Cuperte elettriche deve esse strettamente pruibitu per esse plegate.In u prucessu di utilizà a manta elettrica, duvete sempre verificà se a manta elettrica hè arrugata o arrugata.Se ci hè, a arruga deve esse appiattata prima di l'usu.

4. Ùn aduprate micca a manta elettrica cù altre fonti di calore.

5. Sè aduprate una manta elettrica preheating, deve esse assolutamente pruibitu di usà tutta a notte, è a putenza deve esse disattivata prima chì l'utilizatore va in lettu.

6. I zitelli è quelli chì ùn ponu micca cura di elli ùn anu micca aduprà a manta elettrica solu, è deve esse accumpagnatu da qualchissia.

7. Ùn fate micca l'uggetti sharp è duru nantu à a manta elettrica, è ùn aduprate micca a manta elettrica nantu à l'uggetti di metallu protruding o altri oggetti sharp è duru.

Prevenzione di u focu

Attenti à l'insulazione

L'anziani è l'infirmità piace à aduprà cuverte elettriche quandu ghjunghje u fretu.Tuttavia, s'è a manta elettricu hè cuntinuu energized per troppu longu, s'ellu ùn ci hè micca un dispusitivu di sicurità custanti temperatura, hè facile à causari un accidente di u focu.Inoltre, a manta elettrica hè rotta da strofinamentu per un bellu pezzu, chì pò ancu causà un focu.Per impediscenu chì a manta elettrica pruvucarà un focu, prima di tuttu, fate attente à l'insulazione è impediscenu i cortu circuiti.Se a manta elettrica hè dannata, ùn deve micca esse disassemblata è riparata à vuluntà, è un prufessiunale deve esse dumandatu à riparà.

Aduprate un tee plug

Per evitari di scurdà di taglià u putere per un pocu tempu, pudete aduprà un plug tri-way, una estremità hè cunnessa à a luce, è l'altru hè cunnessu à a manta elettrica.In questu modu, a manta elettrica serà energizata è riscaldata quandu a luce hè accesa di notte, è a manta elettrica serà ancu spenta quandu a luce hè spenta.Hè megliu per i zitelli di dorme senza manta elettricu per prevene i zitelli da u lettu è scossa elettrica.I mantelli elettrici deve esse plegati è umidi quant'è pussibule.Quandu a manta elettrica chì ùn hè micca stata utilizata per un bellu pezzu hè riutilizata, hè necessariu di verificà currettamente s'ellu ci hè una fuga.

spegni

Una volta chì a manta elettrica prende u focu, prima tagliate u fornitu di energia, ùn fate micca u focu direttamente cù l'acqua, per evitari u cortu circuitu di a linea, è dopu pruvate à spegne u focu.

Cunsiglii di shopping

In l'invernu, di fronte à u clima friddu, assai persone aspettanu u cunfortu di a testa di kang calda.In a vita muderna, u kang riscaldatu hè basicamente andatu, cumu pudemu gode di a felicità di u kang riscaldatu?Manta elettrica!Parechje persone pensanu à questu.In verità, dorme nantu à una manta elettrica in l'invernu hè cum'è dorme nantu à una testa di kang riscaldata.I mantelli elettrici sò digià un articulu invernale indispensabile in certi spazii induve u riscaldamentu ùn hè micca ideale o in u sudu.Allora cumu sceglie una manta elettrica, fighjemu un ochju à i cunsiglii per sceglie una manta elettrica.

1. Fighjate à u logò.Questa hè a premessa di l'acquistu di coperte elettriche, è hè ancu a guaranzia di sicurità per l'usu di coperte elettriche.I coperte elettriche devenu esse prudutti chì anu passatu l'ispezione di dipartimenti o unità pertinenti, è devenu avè un certificatu di cunfurmità è un numeru di licenza di produzzione chì pò esse verificatu in linea.

2. Fighjate à u putere è aduprà cum'è bisognu, chì ùn solu risparmia energia, ma dinù benefiziu a vostra salute.U putere di a manta elettrica ùn hè micca grande quant'è pussibule.Hè megliu decide secondu u numeru di persone.Ùn deve esse più di 60W per una sola persona è 120W per una persona doppia.

3. Sapete a qualità per sente.I mantelli elettrici di bona qualità duveranu esse lisci è morbidi à u toccu, è i tessuti ùn anu da esse senza punti.

4. Fighjate à l'apparenza.U cuntrollu di l'energia deve esse cumpletu, liscia è senza difetti, flexible à l'usu, cù marchi di interruttore chjaru, è u cordone d'alimentazione utilizatu deve esse doppia guaina.

5. Selezziunà u mudellu di salvezza di energia inteligente.Sceglite quellu chì pò esse cuntrullatu automaticamente, risparmià l'electricità, risparmià prublemi, è esse sicuru è affidabile.

6. Pruvate prima di sceglie.Quandu u putere hè attivatu, ùn deve esse micca un sonu rustling in u colchju;dopu à uni pochi di minuti, a manu si senti calda quandu tocca a manta elettrica.

Precauzioni

Perchè u zitellu hè chinu di vitalità, di solitu suda un pocu di notte.Dopu l'usu di a manta elettrica, a temperatura di u quilt cresce rapidamente, chì accelerà u metabolismu di u zitellu, è spessu sudatu più.Inoltre, per via di l'aumentu di a temperatura, a temperatura di a stanza ferma a listessa, l'internu hè caldu è l'esterno hè friddu, è dopu chì l'aria fridda rinforza l'estimulazione di a mucosa respiratoria dilicata di u zitellu, hè faciule fà fà mucosa si secca, risultatu in bocca secca è mal di gola.Dunque, dorme nantu à manta elettrica per i zitelli hè un incitamentu per i friddi ripetuti.

A vitezza di riscaldamentu di a manta elettrica hè rapida è a temperatura hè ancu assai alta, è i zitelli è i zitelli sò assai sensibili à a temperatura, nè surriscaldamentu nè troppu friddu.Se a manta elettrica hè aduprata per un bellu pezzu, a temperatura in u quilt risulterà più altu, chì farà i zitelli è i zitelli.A perdita d'acqua aumentata, i zitelli è i zitelli ponu apparisce chianci rauchi, irritabilità è altre desidratazione ligera.Per evitari stu tipu di situazione, pudete accende u putere prima chì u zitellu và à u lettu per rinfriscà, è dopu taglià u putere in u tempu quandu u zitellu va à lettu.

Se u zitellu sviluppa sintomi di desidratazione durante l'usu di a manta elettrica, è hà una tezza è a frebba, i genitori ùn devenu micca troppu nervu.Hanu da dà à u zitellu un vetru d'acqua è l'osservanu.In generale, u zitellu si calmu è torna à a normale prestu.Se u zitellu hè sempre irritable dopu avè bevutu l'acqua, deve esse mandatu à l'uspidale per u trattamentu in tempu.

Rapporti cunnessi

Siccomu u clima si fa più fretu, i mantelli elettrici chì aumentanu rapidamente a temperatura è mantenenu caldi sò diventati a prima scelta di parechji cunsumatori.In ogni casu, quandu si usanu cuverte elettriche, deve esse attentu à a sicurità, soprattuttu u periodu di usu, altrimenti facilmente porta à accidenti.U ghjurnalista hà vistu nantu à l'imballu esternu di a manta elettrica chì l'infurmazioni cum'è a tecnulugia di assicuranza di sicurezza di u produttu, l'infurmazioni di cuntattu di u fabricatore è i normi di riferimentu sò stati marcati unu per unu.Dopu avè apertu l'imballu esternu, e parolle "periodu di usu sicuru di 6 anni" ponu esse vistu nantu à l'istruzzioni per l'usu, chì hè unu di i motivi per chì i clienti ignoranu u periodu di usu.

A manta elettrica ùn deve mai esse plegata.Quandu s'utilice a manta elettrica, deve esse appiccicata sottu à e lenzuola o materas magre, è ùn deve esse plegata per l'usu.A tampiratura di a maiò parte di e manta elettriche aumenterà à circa 38 gradi Celsius dopu à 30 minuti d'accensione, cusì l'interruttore di regulazione di a temperatura deve esse marcatu à u schedariu di bassa temperatura o l'alimentazione deve esse spenta in u tempu.Se a manta elettrica hè brutta, ùn lavate micca o strofinate in l'acqua, altrimenti dannarà a capa d'insulazione di u filu di riscaldamentu o rompe u filu di riscaldamentu elettricu.A manta elettrica deve esse appiccicata nantu à a terra, spazzolata cù una spazzola morbida o immersa in un detergente diluitu per asciugà delicatamente a superficia sporca, dopu immersa in acqua pulita per lavà, è dopu aduprà dopu l'asciugatura.

In settembre di u 2022, i dati di l'Amministrazione Generale di e Dogane anu dimustratu chì solu in lugliu 2022, i 27 paesi di l'UE anu impurtatu 1,29 milioni di coperte elettriche da a Cina, un incrementu mensuale di quasi 150%.[6]

Dapoi u 2022, e categurie di i prudutti di l'apparecchi di casa chì anu cresciutu in l'esportazioni in Europa includenu principalmente climatizzatori, riscaldatori d'acqua elettrici, riscaldatori elettrici, mantelli elettrici, asciugacapelli, riscaldatori, ecc. di 97%.

Cumu evità periculi

1. Amparate à usà cuverte elettriche bè: Prima, u tempu di putenza ùn deve esse troppu longu, in generale riscaldamentu prima di andà in lettu, spegne u putere quandu andate à lettu, è ùn l'utilizanu mai per a notte;siconda, e persone cù riazzioni allergii ùn deve micca aduprà manta elettrica;terzu Quelli chì spessu usanu cuverte elettriche duveranu beie più acqua;quartu, manta elettricu ùn deve esse in cuntattu direttu cù u corpu umanu, è una strata di manta o foglia deve esse postu nantu à elli.

2. Per prevene l'accidenti, a manta elettrica ùn deve esse siparata da e persone per un bellu pezzu dopu à l'accensione, è l'uggetti pisanti ùn deve esse impilati nantu à a manta elettrica.L'enuresi di i pazienti, ecc.

3. Se a manta elettrica hè brutta, ùn pò esse lavata cù l'acqua o strofinata.Pudete solu mette a manta elettrica nantu à a tavula è asciugàla cù una spazzola suave o immersa in un detergente diluitu per sguassate delicatamente a superficia brutta, dopu immersa in acqua per scrub, dopu mette in un locu ventilatu per asciucà, fate attenzione. per ùn siccà cù l'electricità.

4. Se a manta elettrica falla o i pezzi è i cumpunenti sò danati, dumandate à u puntu di mantenimentu di u fabricatore o à i tecnichi prufessiunali per rivisione.Ùn smontate è riparà à vuluntà, è micca solu torce l'estremità rotte di i fili di riscaldamentu elettricu inseme per prevene una resistenza di cuntattu eccessiva.I cambiamenti in i paràmetri di u valore di resistenza causanu un surriscaldamentu è portanu à u risicu di scintille.

5. Cuperte elettriche usate in i letti morbidi, cum'è i letti di divani è i letti di filu, deve esse cuperte elettriche foldable.Di solitu, a manta elettrica lineare hè vindutu nantu à u mercatu.Stu tipu di manta elettrica hè adattatu solu per l'usu nantu à un lettu duru, micca un lettu molle.Altrimenti, l'elementu calefactoriu serà facilmente rottu è un accidentu accade.

6. Quandu u manta elettricu hè guardatu è guardatu, deve esse seccu prima è poi guardatu in un saccu round curled.Attentu à ùn piegà in parechje strati, è micca à strincà o pressu assai per prevene danni à l'elementi di u corpu di a manta.

7. A vita di serviziu normale di a manta elettrica hè di 6 anni.Ùn fate micca "serviziu eccessivu".L'usu indefinitu pò purtà à periculi di sicurezza è facilmente conduce à accidenti.

Cunsigliu di lettura

Avemu 30 Linee di Produzione di Maschere / Maschere Mediche FFP2 / FFP3 cumpletamente automatiche cù una pruduzzioni tutale di ogni ghjornu finu à 2 milioni di pezzi.I nostri prudutti sò principarmenti spurtati à u mercatu di l'Europa, Giappone, Corea, Singapore è altri paesi.Passemu GB 2626-2019, En14683 tippu IIR è En149 teste per uttene u certificatu CE 0370 è CE 0099 per l'esportazione.Avemu stabilitu a nostra propria marca "Kenjoy" per e nostre maschere chì si vende bè in u mondu.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di pubblicazione: 24-oct-2022