maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Chì sò i vantaghji di plaster bandage |KENJOY

Bandage in gessoA fissazione hè un trattamentu clinicu cumunimenti utilizatu per i malati cù equinovarus equinovarus congenital, paralisi cerebrale spastica, dislocazione di l'anca congenitale è frattura, a fissazione di fascia di gesso pò corregge a postura anormale, riduce a tensione è impedisce a re-dislocation.ghjoca un rolu impurtante in a prutezzione di u callu è prumove a guariscenza di frattura.L'usu di a fissazione di gypsum hà i vantaghji di a furmazione faciule è u prezzu bassu.Ma una volta chì u gypsum hè stallatu, ùn pò micca esse mudificatu.È hè propensu à a frattura è a deliquescenza.U so funziunamentu è a stallazione pigghianu assai tempu, è i requisiti di u gypsum tradiziunale per u travagliu di preparazione sò più stretti, per quessa, ci sò assai inconvenienti è posti tedious in u prucessu di applicazione.In l'ultimi anni, per superà e mancanze sopra.In u travagliu clinicu, un novu tipu di bandage di plaster polimeru hè gradualmente utilizatu per a fissazione.

In cunfrontu cù u bandage di gesso tradiziunale, u bandage di gesso polimeru hà i seguenti vantaghji:

1. Innocu à u corpu umanu.

2. Pò esse solidificatu circa 5 minuti dopu à l'immersione, è hè cunvenutu per i medichi per operà.

3. A so forza hè più di 20 volte quella di u fasciu di plaster, perchè a parte senza supportu solu bisognu di 2-3 strati, è a parte di sustegnu pò esse ligata cù 4-5 strati, per quessa ùn affetta micca a ropa in i zoni friddi.

4. 5 volte più liggeru di u bandage di plaster, allughjendu a carica nantu à a parte fissa.

5. Eccellente permeabilità di l'aria, pò prevene u pruritu, l'odore è l'infezzione bacteriana di a pelle, pò evità l'occurrence di l'atrofia di a pelle.

6. Dopu à esse fissu, ùn hè micca a paura di l'acqua è l'umidità, è pò piglià un bagnu è piglià una duscia.

7. A trasmittanza di raghji X hè 100%, è ùn avete micca bisognu à apre quandu avete rivisitatu è pigliate ritratti, perchè pudete salvà e spese di i pazienti.

Indicazioni per a fissazione di gesso:

1. fissazione di frattura aperta o chjusa, fissazione temporale o terapeutica prima di u funziunamentu.

2. currezzione deformità è a pusizione di mantenimentu.

3. Fixation dopu a riduzzione è a fissazione interna di frattura è dislocazione di l'articulazione.

4. Fixation of joint sprain.

Contraindicazioni per a fissazione di gesso:

1. infezzione anaerobica cunfirmata o suspettata in a ferita.

2. pazienti cù edema progressiva.

3. Tuttu u corpu hè in mala cundizione, cum'è i malati di scossa.

4. i malati cù severi cori, pulmone, fegato, rino è altre malatie.

5. ùn hè micca faciule per i neonati è i zitelli per esse riparati cù u gesso per un bellu pezzu.

U tempu di trattamentu è u cursu di trattamentu

A fascia di gesso hè stata fissata per una settimana.Dopu avè sguassatu u gessu, i pazienti sò stati trattati cù massaggi manuali durante u periodu di fissazione di u fasciu di plaster dopu un intervalu di 2-3 ghjorni, 2-3 volte à ghjornu per 10-15 min ogni volta.Questu hè di lascià u ligamentu rilassate gradualmente dopu à tira, adattà cumplettamente à a lunghezza dopu a correzione, è impedisce a so retrazione.6 volte consecutivi cum'è u trattamentu di basa, se l'effettu ùn hè micca satisfactoriu, pò esse aumentatu à 8 volte 12 volte.Ogni volta chì u gesso hè cambiatu, u gradu di abduction di u pede è l'estensione dorsale pò esse rinfurzata, è l'attenzione deve esse pagata à a ricustruzzione di l'arcu di u pede.

U sopra hè una intruduzioni à i vantaghji di i bandages di plaster.Sè vo vulete sapè di più nantu à i bandage di gesso, per piacè cuntattateci.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di post: 25-mar-2022