maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

funzione è tipu di fascia di gesso|KENJOY

Bandage in gessohè una fascia speciale di buchi sottili sprinkled cun polveru fina di sulfate di calcium anhydrous, chì hè indurita è formata dopu l'absorzione di l'acqua è a cristallizazione.hè una di e tecniche di trattamentu clinicu cumunimenti usate in l'ortopedia di trauma.Ancu s'è a tecnulugia di fissazione muderna hè stata constantemente aghjurnata è sviluppata, a fissazione di bandage di gesso occupa sempre una pusizione assai impurtante, è ci vole abilità per fà bè.Oghje, avemu cullatu i fasciati di gesso pertinenti per a vostra riferenza.

Tecnica di fissazione di fascia in gesso

A fascia di gesso hè un metudu cumunimenti utilizatu di fissazione esterna, chì hè adattatu per a ferita di l'osse è di l'articuli è a fissazione esterna postoperatoria.U mudellu di utilità hà i vantaghji chì hè faciule d'ottene u principiu di trattamentu di a fissazione di dui punti secondu a forma di u membru, chì hè definitu, cunvene per l'infermiera è cunvene per u trasportu longu.

U fasciu tradiziunale di plaster hè di sprinkle u polveru fino di sulfate di calcium anhydrous (calce idratata) nantu à una fascia speziale di thin-hole, chì hè assai forte dopu l'absorzione di l'acqua è a cristallizazione.I so disadvantages sò pisanti, poveru permeabilità di l'aria è poviru trasmittanza di raghji X.

Attualmente, i novi tipi di bandages di gypsum sò principalmente materiali polimeri, cum'è viscosa, resina, poliuretane SK è cusì.I bendaghji di gypsum polimeru anu i vantaghji di alta forza, pesu ligeru, bona permeabilità di l'aria, forte trasmittanza di luce, senza timore di l'acqua, pulizia, sanità, prutezzione di l'ambiente, plasticità forte, funziunamentu convenientu, senza irritazione è reazione allergica, ma u prezzu hè più. caru.

Tipi cumuni di fissazione di gypsum

1. Bracket in gesso:

Nantu à a piastra, plegate a fascia di gesso in strisce di gesso di a lunghezza necessaria, cum'è necessariu.Pusatu nantu à a parte dorsale (o posteriore) di u membru feritu.Imbulighjate in una bandage.Per ottene un scopu fissu.Ci sò generalmente 10-12 strati di membri superiori è 12-15 strati di membri inferiori.A so larghezza deve esse 2 à 3 intornu à a circunferenza di u membru.

2. Splint in gesso :

Dui strisce di gesso sò fatti secondu u metudu di supportu di gesso.Rispittivamenti, hè appiccicatu à u latu di l'estensione è u latu di flexione di u membru fissu.Applicà a manu à l'armu è imbottite cù una bandage.A fermezza di a fissazione di splint in gesso hè megliu cà u bracket di gypsum, chì hè soprattuttu utilizatu per a gonfiore di l'armu dopu a ferita di l'osse è di l'articuli, chì hè faciule d'aghjustà è rilassate.Per ùn influenzà u flussu di sangue di i membri.

3. Tipu di pipa di gesso:

A striscia di plaster hè posta nantu à i dui lati di a flexione è l'estensione di u membru feritu, è dopu u fasciu di plaster hè utilizatu per imbulighjà u membru fissu.Calchì volta, per prevene l'inflamazioni di i membri chì portanu à disturbazione di a circulazione di sangue, quandu u tubu di gessatu ùn hè micca seccu è dura dopu a furmazione, hè tagliatu longitudinalmente davanti à u ramu, chì hè chjamatu a slit di u tubu di gypsum.

4. Gesso di corpu:

Hè un metudu d'utilizà a striscia di gesso è a bandage di gesso per furmà un torsu tutale è di fissazione.Cum'è a testa è u collu in u pettu, u ghjacciu di gypsum, l'anca di a spina di pesce è cusì.

Indicazione di a fissazione di bandage in gesso

1. frattura di qualchi parte induve u picculu splint hè difficiule à riparà.Per esempiu, a frattura di u pilastru di a famiglia:

2. dopu à u debridement è a sutura di a frattura aperta, a ferita ùn hè ancu guarita, u tissutu molle ùn deve esse pressatu, è ùn hè micca adattatu per a fissazione di splint petite.

3. frattura patologica.

4. qualchi ossi è articuli chì deve esse fissu in una pusizioni specifichi per un bellu pezzu dopu à u funziunamentu, cum'è l'arthrodesis.

5. in ordine di mantene a pusizioni dopu currezzione diformità.Per esempiu, l'equinovarus equinovarus adultu hà subitu una fusione di trè articulazioni.

6. osteospermia suppurative è artrite.Hè usatu per riparà u membru affettatu.Allevi u dulore.Cuntrolla l'inflamazioni:

7. qualchi ferite di tissutu molle.Cum'è u tendinu (cumpresu u tendinu d'Achille), i musculi, i vini sanguini, a rottura di i nervi deve esse fissatu in a pusizione rilassata dopu a sutura.È a ferita di ligamenti, cum'è a ferita di ligamenti collaterali laterali di l'articulazione di u ghjinochju, deve esse supportu di u gessu valgus o fissazione di tubu.

https://www.kenjoymedicalsupplies.com/plaster-bandages-medical-bulk-wholesale-kenjoy-product/

Bandages in gesso medicale

Requisiti tecnichi per a fissazione di bandage in gesso

Osserva u principiu fissu di trè punti:

Ci sò trè punti di forza intermedi fissi in u latu oppostu di a cerniera di u tissutu molle è un puntu di forza à l'estremità superiore è inferiore di a spina ipsilaterale di a cerniera.Solu cù una forma precisa di a relazione trà i trè punti sopra, u tipu di tubu di gypsum stabilisà a frattura.

bona forma:

Dopu à l'asciugatura è l'indurimentu, u fasciu di gessatu pò esse cumplettamente cù u contornu di i membri, è i membri inferjuri sò cum'è collants.U pede deve esse attentu à a furmazione di l'arcu.Si deve esse flat.Ùn torce micca è ricuperate a fascia di gesso per prevene arrughe.

Mantene una pusizioni cumuni raghjone:

In più di a pusizione speciale, l'articulazione hè generalmente fissata in a pusizioni funziunale per prevene a rigidità è a perdita di funzione.U locu funziunale cunsigliatu deve esse u locu chì minimizza l'interferenza cù attività impurtanti in a vita di ogni ghjornu.Dunque, a fissazione di l'articulazione in a pusizioni funziunale hè benefica per a ricuperazione funziunale.

I dite è i dita sò deve esse esposti per osservà a circulazione di sangue, a sensazione è l'attività di i membri.

Funzione è cusì.À u listessu tempu, hè benefica per l'esercitu funziunale.

Dopu chì a fascia di plaster hè stata fasciata è formata, a data è u tipu di plaster deve esse marcatu nantu à u plaster.Se ci hè una ferita, u locu deve esse marcatu o a finestra deve esse aperta direttamente.

Per prevene l'osteoporosi è l'atrofia musculare, i pazienti anu da esse guidati per fà l'esercitu funziunale.

Sling pò esse usatu per aumentà u supportu, crutches per prevene u pesu o l'usu di l'armu affettatu, per evità aggravating pain o tumeur è / o pruvucannu a frattura di splint.

Cumplicazioni di a fissazione di a fascia di gesso

1. Spostamentu di frattura, abrasione è infezzione causata da un alluntamentu o una dimensione inappropriata di gesso:

2. U gesso umanu hè troppu strettu per causà danni neurovascular:

3. Dermatitis di cuntattu.

4. Pressure sore.

5. Brucia termale (calore liberatu quandu u gypsum hè solidificatu).

Se u splint hè utilizatu cù cura è u statutu neurovascular di u paci hè monitoratu, a maiò parte di sti cumplicazioni pò esse evitata.A fissazione di gesso era curretta è i pazienti eranu bè mantenuti in quellu tempu, è pocu cumplicazioni sò accaduti.

U sopra hè l'intruduzioni di a funzione è u tipu di fascia di plaster.Sè vo vulete sapè di più nantu à i bandages in gesso, per piacè cuntattateci.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di post: 16-mar-2022