maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Gesso sport bandage cumpostu patch prutittivu mètudu|KENJOY

Chì facifascia di gessofà ?Chì sò i patch protettivi?Cunniscitemu inseme.

Sport tradiziunalifascia

A prutezzione di u corpu umanu da a tensione causata da una torsione eccessiva di l'articuli hè u compitu principalu di a bandage sportiva.A pasta bianca hè unu di i protagonisti più spessu citati, è parechji squadre prufessiunali u chjamanu "colpite u pede".In questa tecnulugia, i puntelli di diverse specificazioni sò spessu mischiati, cum'è patch bullet pesante, patch bullet light, mask skin, lace pad, compression pad è cusì.

1. A pasta bianca stessu hè inelastic, è sta funzione hè più comunmente utilizata per limità l'angulu cumuni.

2. Pover stickiness, ùn hè micca faciule d'adattà cù a pelle, faciule da cascà per via di u sudore.Per quessa, a pasta bianca deve esse plegata in modu per tessi un dispositivu protettivu speciale chì si adatta perfettamente à u corpu.

3. A pasta bianca hà un forte sensu di sicurità è forza di limitazione, à u stessu tempu à a spesa di una parte di u cunfortu.Ùn face micca chì a ghjente vole cuntinuà à imballà mentre face una pausa.

Queste caratteristiche facenu u patch sportiu quasi un equipamentu protettivu unicu, dispunibile, senza lavare, persunalizatu.

Bandage intramuscular

Patch intramuscular hè più largamente utilizatu, cum'è a pelle, i musculi, i ligamenti, l'articulazione è a fascia, chì ponu esse aduprati in sporti cumpetitivi, attività di divertimentu, trattamentu clinicu è vita di ogni ghjornu.

1. L'effettu intramusculare hà una bona malleabilità, chì significa ancu chì a forza limitante hè povira, è à u stessu tempu in cambiu di più cunfortu.

2. Cù una piccula resilienza, cù diverse direzzione di tela, l'effettu internu di u musculu pò pruduce assai effetti sferenti: pò stimulà a cuntrazione musculare, rilassate a fascia muscular tesa, è prumove a circulazione sottucutanea per ottene una riduzzione inespettata di gonfiore.

3. In ogni casu, a superposizione di ogni patch affettarà ligeramente l'effettu di a resistenza, è più strati di tela riduceranu assai u benefiziu di a pelle, cusì u patch più ligeru è più pulitu tende à avè un effettu megliu.

4. A cola di spalle speciale pò fà a tela in modu efficace è aderisce strettamente à a pelle, è ùn hè micca faciule per fallu per via di l'attività fisica.

In u casu di l'eserciziu nurmale micca strenuous, accumpagnatu cù un mantenimentu propiu, u sticker pò stà nantu à u corpu per circa dui o trè ghjorni.

In più di u sportu cumpetitivu, u purtallu in a vita di ogni ghjornu pò ancu alleviare u dulore occupazionale è u mal di schiena causatu da una mala postura à u travagliu.

A più grande diferenza trà pasta bianca è patch intramuscular hè chì a pasta bianca hè superiore in limitazione di l'articuli, prutegge ligamenti è migliurà a difesa.L'effettu intramusculare pò esse più largamente utilizatu in l'aghjustà a tensione musculare, corregge a postura, prumove a riparazione di i tessuti molli è u drenaje subcutaneous.

Ùn ci hè nisuna differenza trà l'effetti è i metudi di sti dui tipi di sticking.Ideale, i dui tipi di stickers cooperanu l'un à l'altru per migliurà efficacemente ogni tipu di ferite sportive.

Pudete prima aduprà u patch intramuscular per migliurà u statu di u tissutu molle, è poi rinfurzà nantu à a capa esterna per limità l'angulu di l'articulazione per prutezzione di i tendini è ligamenti feriti.

Metudu cumuni di attaccu cumpostu

Parechji muvimenti anu bisognu di utilizà ripetutamente a palma per sustene a terra, cum'è: push-up, spinta di spalla sbagliata, spinta di pettu, handstand, è cusì, chì si sentenu incòmode quandu u polsu hè sopra-incurvatu.À questu tempu, hè assai adattatu per utilizà una tela di patch intramuscular per rilassate u gruppu di l'estensoru di u polsu accurtatu, è dopu aduprà u patch biancu per limità l'angolo di u polsu.

A collocazione cumuna di u ghjinochju hè aduprata per saltà u ghjinochju, prima aduprà a tela di patch di l'effettu musculare per rilassate u quadriceps femoris, dopu aduprà a pasta bianca per fà u cinturione rotulariu per appughjà nantu à u tendinu rotulariu, è infine cù a pasta elastica ligera. intornu à l'articulazione di u ghjinochju per impediscenu a pasta bianca di cascà facilmente.Inoltre, a pasta bianca hè ancu assai adattata per a prutezzione di i ligamenti intornu à l'articulazione di u ghjinochju.

Unu di i collocazione più classica hè l'estorsione di l'ankle, chì hè ancu unu di i metudi chì i ghjucatori di basca deve amparà.In a maiò parte di i casi, u patch di tipu I pò esse usatu per prumove u musculu di fibula per mantene u valgus di l'ankle, è poi eseguisce un fasciu di l'ankle cù un pezzu biancu nantu à a capa esterna per limità l'angolo di varus per prutege i ligamenti circundante.

U sopra hè l'intruduzioni di u metudu di patch protettivu cumpostu di fascia sportiva in gesso, se vulete sapè di più nantu à a bandage in gesso, per piacè cuntattateci.

 

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di post: 22-mar-2022