maschere facciale personalizzate all'ingrosso

NEWS

Guida à a selezzione è a compra di bracers |KENJOY

U polsu hè una di e parti più attive, è u sprain pò accade durante l'esercitu.In a vita di ogni ghjornu, i movimenti rapidi ripetuti di u polsu pò ancu purtà à tenosinovitis.Dunque, u polsu hè ancu una zona chì hà bisognu di a nostra cura extra.Calchì volta purtatabraccialetti sportivihè un modu efficace.

Guida di prutezzione di i polsi

A prutezzione di u polso, cum'è u nome implica, hè di prutezzione di u polsu.U polsu pò esse dichjaratu chì hè a articulazione più sofisticata in u nostru corpu, è hè ancu a articulazione più unica.Ogni joint hè assai impurtante, ma per noi, a manu pò esse dichjaratu chì hè a surgente di u putere di azzione.U cervellu hè a fonte di a creatività.

Tipu di guardia di polso

1, guaina di u polso: stu tipu di protettore di u polso hè più cumuni, utilizatu principalmente per alleviare u dolore di u polso ferite è debule, furnisce supportu, furnisce un effettu d'insulazione termale, ma ancu ghjucà u rolu di asciugatura di sudore è decorazione.

2. A primavera d'aluminiu sustene u polsu: a primavera d'aluminiu sustene u polsu, chì rinforza a funzione di supportu cù a funzione generale di prutezzione di u polso, chì pò furnisce un sustegnu còmode è efficace;a cintura di compressione telescopica furnisce un megliu effettu di compressione è fissazione.Ùn pò micca solu furnisce u stress, riduce l'inflamazione, ma ancu restringe u muvimentu, chì permette à l'area ferita di ricuperà.

3. Protettore di u polsu fissu rigidu: adattatu per l'estorsione di u polso, u sindromu di u carpal tunnel, a non-prutezzione dopu a rimozione di plaster, a tendinite di u polso, a ferita di u pollice.

A funzione di prutezzione di u polsu

1. Braccialipò rinfurzà i musculi è i tendini, prutegge i polsi, è portà bracciali durante l'esercitu per riduce e ferite in manu.

2. Bracers febrile pò esse usatu per trattà e articuli ferite è tendini.Tuttu u corpu hè attaccatu vicinu à u situ di usu per prevene a perdita di a temperatura di u corpu, riduce u dolore di u situ feritu, è accelerà a ricuperazione.

3. A prutezzione di u polso pò prumove a circulazione di sangue di u tessulu musculu di u polso, hà un effettu evidenti nantu à l'artrite è u dolore di l'articuli, una bona circulazione di sangue, è pò dà un ghjocu cumpletu à a funzione mutore di i musculi.

Cumu sceglie i protettori di i polsi durante l'esercitu

1. Pruvate micca di limità u muvimentu di l'articulazione di u coddu.

2. Pudete sceglie un guardianu di u polsu chì assorbe u sudore, chì pò esse usatu per asciugà a sudore durante l'eserciziu, è pò ancu impedisce chì u sudore nantu à u bracciu slipping to the palm, resulting in hand slippage.

U sopra hè l'intruduzioni di a guida di prutezzione di i polsi, se vulete sapè più nantu à i braccialetti sportivi, per piacè cuntattateci.

Sapete più nantu à i prudutti KENJOY


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022